Klientská zóna - pôžička

Najčastejšie otázky

Aké sú podmienky pre získanie pôžičky?

Pre získanie pôžičky musíte byť plnoletá fyzická osoba a musíte mať stály príjem. Naša pôžička je určená osobám so stálym zdrojom príjmu, pre zamestnancov, dôchodcov aj samostatne zárobkovo činné osoby.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si prosím dva doklady totožnosti. Ak ste občanom SR, musí byť jedným z týchto dokladov platný občiansky preukaz. Ďalším dokladom potom môže byť napríklad vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo zbrojný preukaz. Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie pôžičky ručiteľa nevyžadujeme.

Musím pri žiadosti o úver dokladať potvrdenie o príjme?

Výšku príjmu v žiadosti o úver uvádzate, potvrdenie o príjme ale nevyžadujeme.

Ako dlho budem pôžičku splácať?

Počet mesiacov, počas ktorých budete pôžičku splácať, záleží na Vás. Zvoliť si môžete 12 až 84 mesiacov (vždy po 12 mesiacoch).

Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Za vybavenie pôžičky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie pôžičky je zadarmo.

Koľko si môžem požičať?

Výška pôžičky je v rozmedzí od 400 do 5 000 €.

Na aký účel môžem pôžičku využiť?

Čerpanie úveru nie je viazané na žiadny účel, peniaze môžete použiť na čokoľvek.

Môžem si k pôžičke dohodnúť poistenie pre prípad, že nebudem môcť splácať?

Áno, ak spĺňate podmienky pre vstup do poistenia, môžete si pri uzatváraní úverovej zmluvy zvoliť Poistenie výdavkov. Poistné plnenie z daného poistenia sa vypláca priamo klientovi, ktorý sa podľa svojho uváženia rozhodne, ako ich použije. Bližšie informácie k poisteniu nájdete TU .

Má zmysel žiadať o pôžičku, ak som na dôchodku?

Kritériom pre poskytnutie úveru nie je vek žiadateľa. Vyšší vek teda neznamená, že by ste automaticky úver nedostali. Dôležité je mať stály príjem, z ktorého budete schopný / ná pravidelne splácať, a splnenie ďalších podmienok pri preverovaní Vašej schopnosti splácať.

Ako vyzerá proces podpisu zmluvy? Zašlete mi ju domov?

Potom ako Vám bude pôžička schválená, Vám zašleme dve vyhotovenia zmluvy poštou. Zmluvy podpíšte a jedno vyhotovenie zmluvy spolu s výpisom z účtu nám zašlite späť.

Akým spôsobom mi budú peniaze vyplatené?

Peňažné prostriedky Vám zašleme na bankový účet vedený na Vaše meno.

Ak podpíšem úverovú zmluvu a dostanem peniaze, môžem zmluvu zrušiť? V akej lehote?

Ak Vám podmienky pôžičky z nejakého dôvodu nebudú vyhovovať, môžete od zmluvy do 14 dní od jej uzavretia odstúpiť. Ak už došlo k vyplateniu peňazí, musíte nám ich vrátiť do jedného mesiaca odo dňa odoslania odstúpenia.

Kedy začína splácanie pôžičky?

Dátum prvej splátky je presne za mesiac od dátumu poskytnutia úveru (tzn. tretí deň po odoslaní výšky úveru z účtu spoločnosti na bankový účet klienta).

Akým spôsobom možno splátku uhradiť?

Splátky môžete hradiť buď bankovým prevodom (odporúčame zriadiť si trvalý príkaz na úhradu) alebo prostredníctvom poštových poukážok, ktoré Vám zašleme.

Je možné zmeniť spôsob úhrady splátok v priebehu splácania úveru?

Splácať pôžičku môžete dvoma spôsobmi - bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou. Spôsob je možné zmeniť kedykoľvek, vždy je len nutné zaslať splátku na správny bankový účet a so správnym variabilným symbolom (bankový účet aj variabilný symbol nájdete vo Vašej úverovej zmluve).

Je dátum splatnosti zhodný s dátumom, kedy odošlem peniaze zo svojho účtu alebo zaplatím poštovú poukážku?

Splátky je potrebné hradiť tak, aby platba bola na našom účte vždy k dátumu splatnosti. Pri úhrade bankovým prevodom preto odporúčame platbu vykonať aspoň 3 pracovné dni pred dátumom splatnosti, u poštovej poukážky potom aspoň 5 pracovných dní pred dátumom splatnosti).

Ak mi nevyhovuje termín splátky zo splátkového kalendára, môžem si tento termín zmeniť?

Ak Vám nevyhovuje termín splátky, vyplňte žiadosť, ktorú nájdete TU . Vyplnenú žiadosť odošlite na adresu: Home Credit Slovakia, a.s.
Teplická 7434/147
921 22 Piešťany

Je možné pôžičku predčasne splatiť? Ak áno, za akých podmienok?

Áno, pôžičku môžete kedykoľvek predčasne splatiť. Neplatíte za to žiadne poplatky ani penále, predčasné splatenie pôžičky je úplne zadarmo. Úroky platíte iba do doby predčasného splatenia. O úmysle splatiť úver predčasne je len potreba informovať Home Credit písomne ​​1 mesiac vopred. V prípade, že tak neurobíte, bude vaša mimoriadna splátka použitá na úhradu splátok úveru a úrokov stanovených v zmluve.

Čo robiť pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, adresa).

Ak došlo k zmene Vašich osobných údajov, vyplňte žiadosť uvedenú TU a zašlite na adresu: Home Credit Slovakia, a.s. Teplická 7434/147 921 22 Piešťany

Môžem zmeniť výšku mesačnej splátky?

Zmena výšky splátky je možná iba u zmlúv, u ktorých bola uzatvorená dohoda o možnosti zmeny výšky a počte splátok. V prípade, že máte na zmluve dohodnutú túto možnosť, kontaktujete prosím naše Klientské centrum na tel. čísle 0850 111 118. Naši operátori s Vami prejednajú konkrétny postup zníženia / zvýšenia splátky. V ostatných prípadoch zmena splátky možná nie je.

Čo mám robiť, ak mi prišla upomienka, že som nezaplatil / a splátku?

Ak ste platbu doteraz neuhradili, zaplaťte prosím obratom celkovú sumu uvedenú na upomienke. Ak ste už mesačnú splátku uhradili a bol Vám vyčíslený poplatok za upomienku, je nutné ho do troch dní uhradiť.

Položenie novej otázky

Úverové podmienky priamo pre Vás

Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu Vašej zmluvy

Kód nájdete nad logom
v ľavom hornom rohu Vašej
zmluvy

Slovník pojmov

V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame:

Prejsť na slovník pojmov

Pri výške úveru 50 000 Sk, výšku splátky 999 Sk a dobe trvania spotrebiteľského úveru 84 mesiacov, do 15.2. 2019 je RPMN 17,2%, ročná úroková sadzba 13,51%, celková čiastka splatná spotrebiteľom 83 916 Sk. Uvedené hodnoty sú spočítané pri dátume poskytnutia úveru 1. 3. 2012, prvá splátka je 1. 4. 2012 a so splatnosťou všetkých ďalších splátok k 15. dňu v mesiaci 15. 5. 2011. Splátka obsahuje poplatok za vedenie účtu 69 Sk mesačne. Pri schvaľovaní úveru môžu byť získané informácie z úverových registrov SOLUS a Nebankového registra klientskych informácií. Viac informácií vrátane informácií o úverových registroch nájdete na www.solus.sk, www.nbcb.sk a www.HomeCredit.sk.

x
Klientská zóna

Správca Financií

www.SpravcaFinancii.sk vám umožní pohodlný prístup k vašim pôžičkám a kreditným kartám, dostupný online, 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Registrácia do Správca financií aj jeho používanie je pre klientov Home Creditu úplne ZADARMO.

V Správcovi financií nájdete aktuálny prehľad všetkých predpísaných aj zaplatených splátok

Nájdete v ňom výpis všetkých transakcií na vašej kreditnej karte

Dozviete sa, koľko a kde ste svojou kartou zaplatili, koľko na nej máte ešte peňazí a kedy dorazila splátka na náš účet

Zistíte v ňom všetky informácie o svojom poistení, môžete sa v ňom sami dopoistiť

Umožní vám previesť si peniaze na svoj bankový účet

So Správcom financií máte možnosť sami si navýšiť internetový limit svojej karty

Prihlásiť sa

Pošlite nám e-mail

Zadajte prosím číslo Vašej zmluvy pre urýchlenie vybavenia Vašej požiadavky.

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám

Pôžička - dohodnutie
0800 608 708
Pôžička a nákup na splátky, staršie karty
0850 11 11 18
Klientská linka auto
033 77 67 404
Privítanie
Pripravte si číslo
zmluvy alebo variabilný symbol
1
Blokácia karty
Blokácia karty zo zahraničia:
+421 337 767 246
2
Informácia o čiastke, ktorú môžete z karty vyčerpať
3
Informácia o splátke
4
Zmena limitov pre platby na internete
0
Možnosť
spojiť sa
s operátorom
Zobraziť celé schéma zákazníckej linky

Alebo hľadáte svoje úverové podmienky?

  • Len pre zmluvy od 1.1.2011
  • Neplatí pre úver na financovanie motorového vozidla
Zavrieť