Bezpečnosť kariet chránia v Home Credite najmodernejšie technológie

Držiteľov kariet vydaných spoločnosťou Home Credit a ich peniaze chránime pomocou najmodernejšieho programu Fraud monitoring. S jeho pomocou sa snažíme zabrániť podvodom, napríklad s odcudzenou kartou, alebo odhaľovať podvodné transakcie na internete.

Fraud monitoring permanentne sleduje podozrivé transakcie podľa špecifických pravidiel nastavených v systéme. V roku 2009 sme vďaka tomuto programu dostali upozornenie na takmer 9 tisíc neštandardných transakcií. Podozrivú transakciu vyhodnocujeme a ak máme vážne podozrenie, klientovi voláme a overujeme, či kartu skutočne použil.

Ak Vám náš špecialista zavolá, rád by s Vami overil transakciu, ktorú systém posúdil ako neobvyklú. Zameriavame sa napríklad na platby v rizikových krajinách, športové stávkovanie na zahraničných serveroch alebo čerpania v kasínach a herniach.

Ako môžete sami prispieť k tomu, aby boli Vaše peniaze v bezpečí?

  • Po aktivácii karty musíte prvú pllatbu previesť kontaktne (vložením karty do platobného terminálu a zadaním PINu). Každú ďalšiu platbu už môžete uhradiť bezkontaktne.
  • Nikdy nenoste PIN pri karte. Ak Vám ju niekto ukradne, dávate mu tak možnosť vybrať Vaše peniaze z bankomatu alebo platiť za tovar ešte pred tým, než vôbec stratu zaregistrujete.
  • Bezkontaktnú kartu pri platbách nikdy nepúšťajte z ruky, vaše platby tak budú rýchle, pohodlné a bezpečné.
  • Vaša kreditná karta je vybavená službou 3D Secure, ktorá ju zabezpečuje proti zneužitiu na internete. Každú online transakciu kartou je treba potvrdiť jednorazovým kódom, ktorý Vám príde na Váš mobil alebo e-mail.
  • Kartu nikomu nepožičiavajte ani nemajte na papieriku v peňaženke napísané údaje ako je jej číslo, platnosť alebo CVV / CVC kód (posledné trojčíslie na podpisovom prúžku karty).
  • Kartu tiež nedávajte ako zálohu napríklad na recepciách hotelov, autopožičovní a pod.
  • Nenoste kartu priamo v peňaženke spolu s hotovosťou a dokladmi. V prípade krádeže tak totiž prídete o všetko - peniaze, doklady, karty, ďalšie preukazy a pod. Kúpte si radšej puzdro na doklady, kde budete mať karty oddelené od peňazí.
  • Nezabúdajte si starostlivo uzatvárať svoju kabelku, nenoste doklady a karty voľne po vreckách.
  • Pri nakupovaní neukladajte puzdro s kartou voľne do nákupného košíka, niet väčšieho lákadla pre zlodejov.
  • Pri platbe majte kartu neustále na očiach. Nedopustite, aby napríklad v reštaurácii odišiel čašník s vašou kartou od vášho stola.
  • Pri výbere z bankomatu sa presvedčte, že nikto nemôže odpozorovať PIN, ktorý zadávate.
  • Ak sa rozhodnete platiť kartou na internete, vyberte si osvedčené servery a zabehnuté internetové obchody, najlepšie obchodníkov označených ako 3D Secure.
  • Ak nepoužívate kartu při online platbách, nechajte si možnosť platenia na internete zablokovať.
  • Ak od nás dostanete informáciu o neserióznosti obchodníka a kvôli bezpečnosti Vám vystavíme novú kartu, vyvarujte sa jej ďalšieho použitia u tohto obchodníka.
  • Ak zistíte, že ste kartu stratili, urýchlene ju zablokujte na telefónnom čísle 0850 11 11 18,
    alebo 033 776 72 46, pre volanie zo zahraničia zvoľte +421 337 767 246.
    Táto služba je zo zákona zadarmo.
Bezpečnosť karty
  • Naše ceny sú vždy transparentné, pri podpise zmluvy budete presne vedieť, koľko a za čo zaplatíte. Všetko o našich zásadách
  • Ak s našou pôžičkou nie ste spokojní, môžete nám peniaze do 1 mesiaca vrátiť. Všetko o našich zásadách
  • Každú žiadosť zodpovedne overujeme a odporúčame, či si pôžičku zobrať, alebo finančnú situáciu riešiť iným, bezpečnejším spôsobom. Všetko o našich zásadách
  • Pri hotovostných pôžičkách ponúkame prístup k peniazom najneskôr nasledujúci pracovný deň po podpise zmluvy. Všetko o našich zásadách
  • Aktuálny stav pôžičky môžete zistiť prostredníctvom počítača alebo telefónu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetko o našich zásadách
  • Naše pôžičky sú vždy bezpečné a poskytujú maximálný komfort pri splácaní. Všetko o našich zásadách
  • Blížiacu sa splátku Vám vždy pripomenieme v takom termíne, aby ju bolo možné zaplatiť bez sankcií. Všetko o našich zásadách
  • Pokiaľ bude behom splácania potreba, vždy vám pomôžeme. Všetko o našich zásadách
  • Robíme všetko pre to, aby ste na spojenie s operátorom nečakali dlhšie ako 1 minútu. Ak sa tak stane a budete si to priať, zavoláme Vám ešte v ten deň naspäť. Všetko o našich zásadách
  • Na klientsku linku nám stačí zavolať iba raz. Ak Vašu požiadavku nevyriešime pri prvom telefonáte, do 5 pracovných dní Vám zavoláme s návrhom riešenia. Všetko o našich zásadách