Naša poradňa

Potrebujete poradiť v určitej životnej situácii, nerozumiete niektorému z odborných termínov alebo si chcete prečítať úverové podmienky? Potom si vyberte svoju sekciu v poradni, kde nájdete veľa užitočných informácií, odpovede na najčastejšie otázky, dokumenty a formuláre na stiahnutie a dôležité rady a návody.
Ak už ste našim klientom a potrebujete konkrétne informácie k svojmu úveru, prihláste sa, prosím, do aplikácie Správca financií alebo Mobilné aplikácie.

Konkrétne informácie k svojmu úveru nájdete v aplikácii Správca financií.

Prihlásiť sa

Informácie o smernici Payment Service Directive 2 nájdete na stiahnutie tu.

Alternatívne riešenie sporov

V sporoch vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv vrátene sporov súvisiacich s poskytovaním platobných služieb máte možnosť alternatívneho riešenia sporov u Inštitútu alternatívneho riešenia sporov Slovenskej bankovej asociácie, so sídlom Mýtna 48, 811 07 Bratislava - Staré mesto a to v prípade ak sme neuskutočnili nápravu na základe vašej sťažnosti/reklamácie, viac informácií na https://www.institutars.sk. Subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je oprávnený riešiť spory súvisiace s poskytovaním platobných služieb, si podľa Vašej voľby môžete takisto vybrať.

Zásady Home Creditu
Prečítajte si

Čo by ste mali vedieť skôr, než si vezmete pôžičku

Užitočné rady a odpovede na otázky, ktoré môžu vzniknúť pred tým, než si zaobstaráte spotrebiteľský úver.

Zistiť všetky informácie
Ako sa zachovať v rôznych životných situáciách a ako Vám môžeme pomôcť.
Radca v životných situáciách

Úverové podmienky priamo pre Vás

Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy
Kde nájdem kód zmluvy?Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy

Slovník pojmov

V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame:

Prejsť na slovník pojmov

Kontakty

  • Klientska linka
    0850|11|11|18
  • Klientska linka auto
    033|776|74|04
Zobrazit všetky kontakty