Klientska zóna - konsolidácia

Najčastejšie otázky

Aké budem potrebovať doklady?

Pro vybavenie žádosťi si pripravte : - občianský preukaz - druhý doklad (cestovný pas, rodný list,vodičský preukaz, zbrojni preukaz) - 1x výpis z bežného účtu - potvrzení o výši příjmu, ak ste zamestnanec - dochodkový výmer, ak ste dohodca - daňové priznanie, ak ste podnikateľ - úverovú dokumentáciu zmlúv, ktoré chcete zlúčit

Aké sú podmienky na získanie pôžičky?

Na získanie pôžičky musíte byť plnoletá osoba so stálym zdrojom príjmu.

Do akej výšky mi konsolidujete moje pôžičky?

Minimálna suma zlučovaných pôžičiek je 1 000 €, maximálna celková čiastka je až 20 000 €.

Pre vybavenie žiadosti si pripravte:

- občianský preukaz - druhý doklad (cestovný pas, rodný list,vodičský preukaz, zbrojni preukaz) - 1x výpis z bežného účtu - potvrzení o výši příjmu, ak ste zamestnanec - dochodkový výmer, ak ste dohodca - daňové priznanie, ak ste podnikateľ - úverovú dokumentáciu zmlúv, ktoré chcete zlúčit

Potrebujem ručiteľa?

Nie, na získanie úveru ručiteľa nevyžadujeme.

Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Za vybavenie pôžičky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie pôžičky je zadarmo.

Aké pôžičky si môžem konsolidovať?

Zlúčime Vám všetky Vaše pôžičky (napr. spotrebiteľské pôžičky, hotovostné pôžičky, kreditné karty a kontokorenty), nezáleží ani na tom, v ktorej banke či spoločnosti ich máte.

Ako či kde budem podpisovať zmluvnú dokumentáciu? Zašlete mi ju domov?

Po tom, ako bude Vaša pôžička schválená, Vám zašleme zmluvnú dokumentáciu poštou. Zmluvu si môžete doma v pokoji preštudovať a podpísať.V prípade doručenia poštou Vám so zmluvnou dokumentáciou príde obálka na odpoveď, do ktorej vložíte podpísanú dokumentáciu a zašlete ju späť na adresu spoločnosti Home Credit. V tomto prípade nehradíte poštovné.

Ako prebehne doplatenie zmlúv, ktoré si u Vás zlúčim?

Splatenie Vašich záväzkov za Vás u finančných spoločností vybavíme my. Vyčíslené pohľadávky zasielame priamo na účty finančných spoločností. Preplácame ich po podpise zmluvy.

Ako budem pôžičku splácať?

Spôsob úhrady splátok si volíte sami pri vybavovaní pôžičky. Splátky môžete uhrádzať buď bankovým prevodom (odporúčame zriadiť si trvalý príkaz na úhradu) alebo prostredníctvom poštových poukážok, ktoré Vám zašleme.

Keď mi nevyhovuje doba splatnosti, môžem si ju zmeniť?

Áno, o nový termín splatnosti môžete požiadať telefonicky na klientskom centre alebo písomne. Žiadosť o zmenu termínu splátok nájdete TU.

Budete mi zasielať výpisy o uhradených splátkach?

V prípade, že o túto službu prejavíte záujem, budeme Vám každý mesiac zasielať elektronický výpis. Táto služba je zadarmo.

Položenie novej otázky

Úverové podmienky priamo pre Vás

Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy
Kde nájdem kód zmluvy?Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy

Slovník pojmov

V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame:

Prejsť na slovník pojmov

Kontakty

  • Klientska linka
    0850|11|11|18
  • Klientska linka auto
    033|776|74|04
Zobrazit všetky kontakty