Poistenie výdavkov k pôžičke

Zaistite seba a Vašu rodinu v prípade nepriaznivých životných udalostí ako je dlhodobá práceneschopnosť, strata zamestnania či ukončenie podnikania, priznanie invalidity alebo smrť. V týchto nečakaných situáciách poisťovňa uhradí priamo Vám alebo Vašej rodine po dobu trvania poistnej udalosti každý mesiac plnenie vo výške splátky úveru, alebo jednorazovo vyplatí plnenie vo výške nesplateného úveru.

Poistné je súčasťou Vašej pravidelnej mesačnej splátky. Viac informácií o poistení nájdete tiež na www.zdravi.cz/sk.

Poistenie výdavkov

Zvoliť si môžete jeden z nasledujúcich balíčkov poistenia podľa Vašich potrieb

Balíček Premium

poskytuje poistné krytie pre prípad

  • Straty príjmu zo zamestnania či podnikania
  • Pracovnej neschopnosti následkom choroby či úrazu
  • Invalidity následkom choroby alebo úrazu
  • Smrti úrazom

Balíček Plus

poskytuje poistné krytie pre prípad

  • Pracovnej neschopnosti následkom choroby či úrazu
  • Invalidity následkom choroby alebo úrazu
  • Smrti úrazom

Čo hradí poisťovňa?

Poistné riziko Čiastka plnenia
Pracovná neschopnosť trvajúca nepretržite dlhšie ako 60 kalendárnych dní Mesačná splátka úveru po dobu trvania pracovnej neschopnosti, max. 12 mesačných plnení
Strata zamestnania / ukončenie podnikania trvajúca nepretržite dlhšie ako 60 kalendárnych dní od registrácie na príslušnom úrade práce Mesačná splátka úveru po dobu trvania nezamestnanosti, max. 12 mesačných plnení
Invalidita Nesplatená výška dlhu
Smrť úrazom Nesplatená výška dlhu

Hľadáte informácie k staršiemu poisteniu schopnosti splácať?

Otvoriť informácie k staršiemu poisteniu
  • Naše ceny sú vždy transparentné, pri podpise zmluvy budete presne vedieť, koľko a za čo zaplatíte. Všetko o našich zásadách
  • Ak s našou pôžičkou nie ste spokojní, môžete nám peniaze do 1 mesiaca vrátiť. Všetko o našich zásadách
  • Každú žiadosť zodpovedne overujeme a odporúčame, či si pôžičku zobrať, alebo finančnú situáciu riešiť iným, bezpečnejším spôsobom. Všetko o našich zásadách
  • Pri hotovostných pôžičkách ponúkame prístup k peniazom najneskôr nasledujúci pracovný deň po podpise zmluvy. Všetko o našich zásadách
  • Aktuálny stav pôžičky môžete zistiť prostredníctvom počítača alebo telefónu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetko o našich zásadách
  • Blížiacu sa splátku Vám vždy pripomenieme v takom termíne, aby ju bolo možné zaplatiť bez sankcií. Všetko o našich zásadách
  • Robíme všetko pre to, aby ste na spojenie s operátorom nečakali dlhšie ako 1 minútu. Ak sa tak stane a budete si to priať, zavoláme Vám ešte v ten deň naspäť. Všetko o našich zásadách
  • Na klientsku linku nám stačí zavolať iba raz. Ak Vašu požiadavku nevyriešime pri prvom telefonáte, do 5 pracovných dní Vám zavoláme s návrhom riešenia. Všetko o našich zásadách

Poradňa a dokumenty na stiahnutie

Celá poradňa

Často kladené otázky

Aké sú podmienky pre získanie pôžičky?

Pre získanie pôžičky musíte byť plnoletá fyzická osoba a musíte mať stály príjem. Naša pôžička je určená osobám so stálym zdrojom príjmu, pre zamestnancov, dôchodcov aj samostatne zárobkovo činné osoby.

Koľko si môžem požičať?

Výška pôžičky je v rozmedzí od 400 do 6 000 €.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Na aký účel môžem pôžičku využiť?

Čerpanie úveru nie je viazané na žiadny účel, peniaze môžete použiť na čokoľvek.

Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Za vybavenie pôžičky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie pôžičky je zadarmo.
Všetky najčastejšie otázky

Často kladené otázky

Aké sú podmienky pre získanie pôžičky?

Pre získanie pôžičky musíte byť plnoletá fyzická osoba a musíte mať stály príjem. Naša pôžička je určená osobám so stálym zdrojom príjmu, pre zamestnancov, dôchodcov aj samostatne zárobkovo činné osoby.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie pôžičky ručiteľa nevyžadujeme.

Musím pri žiadosti o úver dokladať potvrdenie o príjme?

Áno, potvrdenie o príjme je nutné doložiť. Ako doklad o potvrdenie vašich príjmov akceptujeme (potvrdenie o výške príjmu od zamestnávateľa alebo originál daňového priznania, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Za vybavenie pôžičky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie pôžičky je zadarmo.

Koľko si môžem požičať?

Výška pôžičky je v rozmedzí od 400 do 6 000 €.

Na aký účel môžem pôžičku využiť?

Čerpanie úveru nie je viazané na žiadny účel, peniaze môžete použiť na čokoľvek.

Má zmysel žiadať o pôžičku, ak som na dôchodku?

Kritériom pre poskytnutie úveru nie je vek žiadateľa. Vyšší vek teda neznamená, že by ste automaticky úver nedostali. Dôležité je mať stály príjem/dôchodok, z ktorého budete schopný/ná pravidelne splácať, a splnenie ďalších podmienok pri preverovaní vašej schopnosti splácať.

Ako vyzerá proces podpisu zmluvy? Zašlete mi ju domov?

Po tom ako vám bude pôžička schválená, vám zašleme dve vyhotovenia zmluvy poštou. Zmluvy podpíšte a jedno vyhotovenie zmluvy spolu s požadovanými dokumentami nám zašlite späť. Zmluvu môžete podpísať takisto elektronicky pomocou SMS podpisu v Správcovi financií. Tento spôsob je ďaleko rýchlejší a pohodlnejší.

Akým spôsobom mi budú peniaze vyplatené?

Peňažné prostriedky vám zašleme na bankový účet vedený na vaše meno.

Ak podpíšem úverovú zmluvu a dostanem peniaze, môžem zmluvu zrušiť? V akej lehote?

Ak vám podmienky zmluvy z nejakého dôvodu nebudú vyhovovať, môžete pôžičku do jedného mesiaca od podpisu zmluvy vrátiť bez toho, aby ste za to zaplatili akékoľvek sankcie alebo úroky. Pre zrušenie prosím zašlite písomnú výpoveď.

Kedy začína splácanie pôžičky?

Dátum prvej splátky je k 20. dni nasledujúceho mesiaca po vyplatení peňazí na váš BU. Každý mesiac vám pošleme výpis z účtu, kde budú uvedené údaje pre platbu.

Akým spôsobom možno splátku uhradiť?

Splátky môžete hradiť buď bankovým prevodom alebo prostredníctvom poštovej poukážky, ktorú vám každý mesiac pošleme v mesačnom výpise ku karte.

Je možné zmeniť spôsob úhrady splátok v priebehu splácania úveru?

Splácať pôžičku môžete dvoma spôsobmi - bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou. Spôsob je možné zmeniť kedykoľvek, vždy je len nutné zaslať splátku na správny bankový účet a so správnym variabilným symbolom (bankový účet aj variabilný symbol nájdete vo Vašej úverovej zmluve).

Je dátum splatnosti zhodný s dátumom, kedy odošlem peniaze zo svojho účtu alebo zaplatím poštovú poukážku?

Splátky je potrebné hradiť tak, aby platba bola na našom účte vždy k dátumu splatnosti. Pri úhrade bankovým prevodom preto odporúčame platbu vykonať aspoň 3 pracovné dni pred dátumom splatnosti, u poštovej poukážky potom aspoň 5 pracovných dní pred dátumom splatnosti).

Ak mi nevyhovuje termín splátky, môžem si ho zmeniť?

Nie, termín splátok je vždy k 20. dni v mesiaci a tento termín nie je možné meniť.

Je možné pôžičku predčasne splatiť? Ak áno, za akých podmienok?

Áno, pôžičku je možné kedykoľvek predčasne splatiť. Neplatíte za to žiadne poplatky, predčasné splatenie pôžičky je úplne zadarmo. Úroky platíte iba do doby predčasného splatenia. Ak si želáte úver doplatiť je nutné sa obrátiť na naše klientské centrum a nechať si dopočítať čiastku na doplatenie zmluvy.

Čo robiť pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, adresa)?

Ak došlo k zmene vašich údajov, je potrebné nám zmenu oznámiť písomne, telefonicky či emailom. Ak využívate Správcu financií, je možné zmenu urobiť aj v tejto aplikácii.

Môžem zmeniť výšku mesačnej splátky?

Nie, minimálna splátka je pevne daná. V prípade, že chcete poslať vyššiu splátku, môžete si rýchlejšie znížiť dlh na karte.

Čo mám robiť, ak mi prišla upomienka, že som nezaplatil / a splátku?

Ak ste platbu doteraz neuhradili, zaplaťte prosím obratom celkovú sumu uvedenú na upomienke. Ak ste už mesačnú splátku uhradili a bol Vám vyčíslený poplatok za upomienku, je nutné ho do troch dní uhradiť.

Môžem opätovne čerpať peniaze z karty?

Áno, peniaze je možné čerpať opakovane a to prevodom na bankový účet v aplikácií Správca financií, alebo na klientskej linke, čerpaním z bankomatu, platbou u obchodníka alebo platbou na internete.

Dlhometer

 
 
 
 
 
 
 
 
Spočítať

Miera bezpečia

Čo je dlhometer a na čo slúži?

Dlhometer je praktická pomôcka chrániaca pred vysokými dlhmi.

Môžete si na ňom zmerať, aká bude miera zadlženia Vašej domácnosti, keď si vezmete pôžičku, o ktorej uvažujete.

Vyplňte parametre pôžičky, uveďte príjmy a výdavky Vašej domácnosti, počet členov a svoj vek. Dlhometer zadané údaje vyhodnotí a na stupnici zobrazí, či s novou pôžičkou bude miera zadĺženia vysoká, priemerná alebo nízka a naše odporúčania, či si úver zobrať alebo nie.

Dlhometer Vám pomôže rozhodnúť sa správne a minimalizovať riziko, že sa s pôžičkou dostanete do problémov.

 

Pôzička na kartu

Pôžičku na kartu si jednoducho vybavíte telefonicky s pomocou našich vyškolených operátorov. Budete potrebovať dva doklady totožnosti. Ak ste občanom SR, musí byť jedným z týchto dokladov platný občiansky preukaz.

Ďalším dokladom potom môže byť napríklad vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list alebo zbrojný preukaz. Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Majte pripravené aj číslo svojho účtu, kam Vám pošleme peniaze.

Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež doloženie vašich príjmov (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Pôžičku si potom vybavíte v niekoľkých jednoduchých krokoch:

Zavolajte alebo vyplňte formulár

Zavolajte na bezplatnú linku 0800 608 708. Ak nemáte práve po ruke telefón, môžete tiež vyplniť formulár so žiadosťou a naši operátori vám zavolajú späť.

Pripravte si potrebné doklady

Pre telefonický hovor s naším operátorom majte pripravené dva doklady totožnosti (napr. platný cestovný pas, platný vodičský preukaz, rodný list, zbrojný preukaz). Občania SR musia vždy doložiť občiansky preukaz. Ak ste zamestnanec alebo SZČO, pripravte si údaje o svojom zamestnávateľovi či podnikaní - presný názov, adresu, telefónne číslo na pevnú linku príp. mobilný telefón a IČO.

Peniaze na účet

Ak vašu žiadosť schválime, zmluvu vám pošleme poštou alebo si ju zobrazíte v Správcovi financií. Hotovosť vám zašleme na účet.

Viac

Ako požiadať o ďalší úver

Ak máte záujem o ďalší úver, najjednoduchšie je kontaktovať naše klientske centrum na telefónnom čísle 0850 11 11 18. Naši špeciálne vyškolení operátori sú pripravení Vám pomôcť vybaviť úver priamo "na mieru".

 

Pre výšku pôžičky 2 400 eur, výške splátky 49 €, počtu splátok 84 a lehote splatnosti 15. 6. 2021 je úroková sadzba 16,62 % p.a., RPMN 18,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 4116 €. Splátka nezahŕňa poplatky za voliteľné doplnkové služby. Pri splnení podmienok pre vrátenie 1/2 zaplatených úrokov je úrok 9,59 % p.a., RPMN 10,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 3 258,01 €.

Uvedené hodnoty sú počítané pri dátume poskytnutia úveru 1. 6. 2014, prvej splátke k 1. 7. 2014 a so splatnosťou ďalších splátok k 15. dňu v mesiaci počínajúc 15. 8. 2014. Každá žiadosť o úver je posudzovaná individuálne a môže sa od prezentovanej líšiť. Pri schvaľovaní úveru môžu byť získané informácie z úverových registrov SOLUS a Nebankového registra klientskych informácií. Viac informácií vrátane informácií o úverových registroch nájdete na www.solus.sk, www.nbcb.skwww.HomeCredit.sk.

Ponuka nie je verejný prísľub a platí do 7. 7. 2014 pri splnení podmienok Home Credit Slovakia, a.s., Teplická 7434/147, Piešťany 921 22, IČO: 36234176., ktorý je poskytovateľ finančných služieb a prevádzkovateľ osobných údajov.

Sprostredkovateľom je Crystal Call, a.s., Hálkova 1/A, Bratislava 831 03, IČO: 35880805.

x