Miroslav Zborovský

Ombudsman klientov Home Creditu

Ak budete mať pocit, že sme niektorú zo zásad nedodržali, s dôverou sa na mňa obráťte a spoločne všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.

V Home Credite som začínal v roku 1999 ako operátor. Dnes som súčasťou vedenia spoločnosti a členom dozornej rady. Moja profesná dráha viedla cez rôzne pozície a oddelenia, kde som veľmi detailne poznával firmu i jednotlivé procesy. Posledných dvanásť rokov je mojou hlavnou úlohou kontakt so zákazníkmi. Zaviedol som radu dielčích zmien aj projektov, ktoré majú pozitívny dopad na našich klientov. Revolučným produktom na českom trhu bola napríklad Telefónna pôžička – zákazník si u nás mohol požičať peniaze bez nutnosti chodiť na pobočku. Naši klienti tiež privítali nové postupy klientskeho centra aj služby interného telemarketingu. Medzi moje posledné veľké projekty patrí riadenie zákazníckej skúsenosti. Snažím sa robiť všetko preto, aby sa k nám zákazníci radi vracali. V súčasnej dobe som zodpovedný za chod oddelenia Zákazníckej spokojnosti a som tiež ombudsmanom klientov Home Creditu. V pozícii ombudsmana môžem využiť svoje doterajšie skúsenosti a prinášať klientom skutočnú pomoc.

Ombudsmanovi môžete samozrejme poslať Vašu pripomienku alebo podnet aj e-mailom  (ombudsman@homecredit.sk) bez využitia nášho formulára.

Nezabudnite len uviesť akého produktu sa Vaša pripomienka týka a tiež číslo Vašej zmluvy, aby sme si mohli všetko presnejšie overiť.

Napíšte ombudsmanovi