Miroslav Zborovský

Ombudsman klientov Home Creditu

Ak budete mať pocit, že sme niektorú zo zásad nedodržali, s dôverou sa na mňa obráťte a spoločne všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.

V Home Credite som začínal v roku 1999 ako operátor. Dnes som súčasťou vedenia spoločnosti a členom dozornej rady. Moja profesná dráha viedla cez rôzne pozície a oddelenia, kde som veľmi detailne poznával firmu i jednotlivé procesy. Posledných dvanásť rokov je mojou hlavnou úlohou kontakt so zákazníkmi. Zaviedol som radu dielčích zmien aj projektov, ktoré majú pozitívny dopad na našich klientov. Revolučným produktom na českom trhu bola napríklad Telefónna pôžička – zákazník si u nás mohol požičať peniaze bez nutnosti chodiť na pobočku. Naši klienti tiež privítali nové postupy klientskeho centra aj služby interného telemarketingu. Medzi moje posledné veľké projekty patrí riadenie zákazníckej skúsenosti. Snažím sa robiť všetko preto, aby sa k nám zákazníci radi vracali. V súčasnej dobe som zodpovedný za chod oddelenia Zákazníckej spokojnosti a som tiež ombudsmanom klientov Home Creditu. V pozícii ombudsmana môžem využiť svoje doterajšie skúsenosti a prinášať klientom skutočnú pomoc.

Ombudsmanovi môžete samozrejme poslať Vašu pripomienku alebo podnet aj e-mailom  (ombudsman@homecredit.sk) bez využitia nášho formulára.

Nezabudnite uviesť nielen to, akej zásady a akého produktu sa Vaša pripomienka týka,  ale tiež číslo Vašej zmluvy alebo rodné číslo, aby sme si mohli všetko presnejšie overiť.

Napíšte ombudsmanovi

Poskytnutím vyššie uvedených osobných údajov súhlasím s tým, že tieto údaje budú odovzdané spoločnosti Home Credit Slovakia a.s., IČ: 36234176, za účelom kontaktovania mojej osoby s ponukou produktu spoločnosti Home Credit Slovakia a.s., prípadne za iným marketingovým účelom a tiež za účelom vyhodnocovania marketingových aktivít, a to po dobu 100 dní odo dňa ich poskytnutia. Poskytnuté osobné údaje budú spoločnosťou Home Credit Slovakia a.s. spracované v súlade s platnou právnou úpravou.

  • Naše ceny sú vždy transparentné, pri podpise zmluvy budete presne vedieť, koľko a za čo zaplatíte. Všetko o našich zásadách
  • Ak s našou pôžičkou nie ste spokojní, môžete nám peniaze do 1 mesiaca vrátiť. Všetko o našich zásadách
  • Každú žiadosť zodpovedne overujeme a odporúčame, či si pôžičku zobrať, alebo finančnú situáciu riešiť iným, bezpečnejším spôsobom. Všetko o našich zásadách
  • Pri hotovostných pôžičkách ponúkame prístup k peniazom najneskôr nasledujúci pracovný deň po podpise zmluvy. Všetko o našich zásadách
  • Aktuálny stav pôžičky môžete zistiť prostredníctvom počítača alebo telefónu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetko o našich zásadách
  • Naše pôžičky sú vždy bezpečné a poskytujú maximálný komfort pri splácaní. Všetko o našich zásadách
  • Blížiacu sa splátku Vám vždy pripomenieme v takom termíne, aby ju bolo možné zaplatiť bez sankcií. Všetko o našich zásadách
  • Pokiaľ bude behom splácania potreba, vždy vám pomôžeme. Všetko o našich zásadách
  • Robíme všetko pre to, aby ste na spojenie s operátorom nečakali dlhšie ako 1 minútu. Ak sa tak stane a budete si to priať, zavoláme Vám ešte v ten deň naspäť. Všetko o našich zásadách
  • Na klientsku linku nám stačí zavolať iba raz. Ak Vašu požiadavku nevyriešime pri prvom telefonáte, do 5 pracovných dní Vám zavoláme s návrhom riešenia. Všetko o našich zásadách