Prístup do aplikácie je dokonale zabezpečený.
Online nákupy potvrdzujte v mobilnej aplikácii alebo ePINom

V súlade s legislatívou je od 1. 1. 2021 na potvrdenie platieb našou kartou na internete potrebný okrem kódu z SMS tiež trvalý šesťmiestny kód, tzv. ePIN. Tento trvalý kód vám pošleme SMS správou deň po aktivácii novej karty a je potrebné si ho dôkladne zapamätať.
Nechcete si pamätať ďalší kód?
Potvrdzujte online platby pohodlne v mobilnej aplikácii.
Online platby potvrdzujete až po prihlásení.
Všetko vybavíte rýchlo a bez opisovania SMS kódu.
V prípade, že nebudete môcť použiť našu mobilnú aplikáciu, bude potrebné platbu potvrdiť
SMS kódom a ePINom, ako je popísané vyššie.
Ak ešte mobilnú aplikáciu Home Credit nemáte, stiahnite si ju a užívajte si maximálnu bezpečnosť a pohodlie pri online nákupoch.
Potvrdzovanie v aplikácii vybavíte raz dva! Nakúpite na internete ako doteraz, zvolíte platbu kartou a potom len:
KLIKNETE NA OZNÁMENIE V TELEFÓNE A PRIHLÁSITE SA DO APLIKÁCIE.
SKONTROLUJETE ZOBRAZENÉ ÚDAJE O PLATBE.
POTVRDÍTE TRANSAKCIU ROVNAKO AKO KEĎ SA PRIHLASUJETE DO APLIKÁCIE.
A MÁTE HOTOVO! O CHVÍĽKU VÁM PLATBU POTVRDÍ AJ PREDAJCA.
DÔLEŽITÉ!
Aby všetko fungovalo tak, ako má, je nutné v nastavení aplikácie povoliť zasielanie oznámení.
NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
Čo je ePIN?
ePIN je nový šesťmiestny kód, ktorý sa používa na potvrdzovanie platieb na internete. Ak si nechcete pamätať ďalší kód, môžete platby jednoducho potvrdzovať pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorú si stiahnete v Google Play alebo App Store.
Kedy potrebujem ePIN?
Každú platbu kartou na internete je potrebné potvrdiť v dvoch krokoch. Najprv zadaním unikátneho ePINu a následne opísaním kódu, ktorý vám príde v SMS správe. Ak si nechcete pamätať ďalší kód, môžete platby jednoducho potvrdzovať pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorú si stiahnete v Google Play alebo App Store.
Musím ePIN používať?
Ak sa chcete vyhnúť používaniu ePINu, najjednoduchší a najbezpečnejší spôsob, ako potvrdzovať internetové transakcie, je v našej mobilnej aplikácii. Stačí si ju nainštalovať, prihlásiť sa a povoliť zasielanie oznámení. Transakciu na internete po prihlásení len potvrdíte, takže nemusíte zdĺhavo opisovať SMS kódy a ani si pamätať svoj ePIN.
Kde ePIN nájdem?
ePIN vám pošleme SMS správou na váš mobilný telefón nasledujúci deň po aktivácii karty.
Čo ak už potvrdzujem internetové transakcie v mobilnej aplikácii?
Výborne! V tom prípade používate tú najbezpečnejšiu a najjednoduchšiu metódu a ePINom sa nemusíte zaoberať.
Čo keď ePIN zabudnem?
Ak zabudnete ePIN, kontaktujte našu klientskú linku. Opätovné zaslanie ePINu je zadarmo.
V prípade potreby volajte na telefónne čísla:
Home Credit Slovakia, a.s.
0850 850 445
Tesco Finančné služby
0850 850 550