Bezplatnú linku pre Telefonickú pôžičku kontaktovalo už 250 000 ľudí…

Bezplatnú linku pre Telefonickú pôžičku kontaktovalo už 250 000 ľudí

18. 10. 2007

Bratislava 18. októbra 2007 – Bezplatnú linku pre Telefonickú pôžičku Home Credit za rok jej existencie kontaktovalo už viac ako 250 tisíc ľudí. Od svojho uvedenia na trh v októbri minulého roku získala rozhodujúci podiel medzi bezúčelovými hotovostnými úvermi Home Credit. Telefonicky si požičiavajú hlavne ženy medzi tridsiatkou a štyridsiatkou. Na podporu Telefonickej pôžičky teraz Home Credit spúšťa novú kampaň. V nej upozorňuje na to, že s týmto úverom nie sú spojené žiadne vedľajšie poplatky – za poskytnutie, vedenie ani predčasné splatenie úveru.

K najúspešnejším mesiacom Telefonickej pôžičky čo do objemu poskytnutej istiny patril tohtoročný júl, kedy Home Credit týmto spôsobom ľuďom požičal 85 miliónov korún," uvádza Erich Čomor, predseda predstavenstva Home Credit Slovakia, a. s., a dodáva: „Očakávame, že záujem o hotovostné úvery s vybavením na diaľku - telefonicky alebo cez internet - medzi slovenskými spotrebiteľmi ďalej porastie. Ľudia oceňujú, že získanie peňazí touto cestou je jednoduché a rýchle, z psychologického hľadiska tu svoju úlohu hrá aj istá miera anonymity."

Počas dvanástich mesiacov, kedy Home Credit na Slovensku Telefonickú pôžičku ponúka, zaznamenala bezplatná klientská linka viac ako 250 000 hovorov. Čo do počtu telefonátov bol najúspešnejším mesiacom november minulého roku, kedy počet hovorov dosiahol 50 642. Najviac telefonátov v jednom dni, spolu 3 864, sa uskutočnilo v pondelok 24. septembra 2007.

Priemerná výška Telefonickej pôžičky dnes predstavuje približne 25 000 Sk. Jej najčastejšími klientmi sú ľudia od 25 do 44 rokov. 58 percent všetkých klientov tvoria ženy.

Nová kampaň upozorňuje na nulové poplatky

Od októbra prebieha na Slovensku nová kampaň na podporu Telefonickej pôžičky. Formou televíznych spotov v nej Home Credit zdôrazňuje, že s týmto úverom nie sú spojené žiadne poplatky - za poskytnutie, vedenie ani predčasné splatenie úveru. „Z výskumov našej spoločnosti vyplynulo, že všeobecné povedomie o poplatkoch, ktoré súvisia s uzatvorením zmluvy, je veľmi nízke. O poplatkoch spojených s úverom sú spotrebitelia informovaní iba zbežne, takže ich súhrnná výška pre nich neskôr býva nemilým prekvapením," zdôvodnil Erich Čomor.

Televízna kampaň sa skladá zo série troch TV spotov koncipovaných do mini seriálu z prostredia typickej rodiny. Každý spot s vtipnou pointou predstavuje jeden z poplatkov, ktorý Home Credit svojim klientom neúčtuje. Kampaň je načasovaná na predvianočné obdobie.

O Telefonickej pôžičke

Telefonickú pôžičku až do výšky 60 000 Sk si klient vybaví z pohodlia domova a bez vyplňovania zložitých formulárov. Stačí, keď zavolá na bezplatnú zákaznícku linku a oznámi operátorovi požadované informácie. Po schválení dostane poštou zmluvu, ktorú podpíše a pošle naspäť. Potom sú mu peniaze zaslané na bežný účet, alebo si hotovosť vyzdvihne na pošte. Klientská linka je dostupná 24 hodín denne, sedem dní v týždni. Vďaka tomu, že si klient pôžičku vybavuje z domu, má dostatok priestoru a kľudu k detailnému preštudovaniu všetkých zmluvných podmienok. Akýkoľvek variant Telefonickej pôžičky je možné najnovšie doplniť poistením schopnosti splácať.

Kampaň na podporu Telefonickej pôžičky - fotografie:

Kampaň pre spoločnosť Home Credit vytvoril kreatívny tím komunikačnej skupiny Mather pod vedením kreatívneho riaditeľa Willa Rusta. Réžie sa ujal David Ondříček.

<div></div>

Poznámky

Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s. patrí k lídrom trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. Poskytuje účelové a bezúčelové financovanie prostredníctvom spotrebiteľských a revolvingových úverov, produktové portfólio dopĺňajú hotovostné pôžičky. V roku 2006 prefinancovala nákupy svojich klientov v hodnote 3,3 miliárd Sk. Spoločnosti skupiny Home Credit, pôsobiacej na trhoch strednej a východnej Európy a Strednej Ázie, poskytli v roku 2006 úvery v celkovom objeme 2,7 miliardy USD.

Skupina Home Credit je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny PPF. Tá úspešne spravuje aktíva v hodnote takmer 225 miliárd Kč a rozvíja svoje obchodné aktivity v Českej republike, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajine, v Kazachstane, v Bielorusku, na Cypre, vo Vietname a v Číne. Skupina PPF sa zaoberá poisťovníctvom, spotrebiteľským financovaním a bankovníctvom a taktiež poskytuje komplexné služby v oblasti správy majetku. V spoločnostiach patriacich skupine PPF pracuje viac ako 24 000 zamestnancov.