Doterajší marketingový riaditeľ Home Creditu Daniel Šturm sa po novom stáva zodpovedným aj za riadenie oblasti produktov. Pod jeho vedením sa tak prepoja divízie Marketing a Produkty.
„Prepojenie oboch častí firmy je celkovo účelné a malo by priniesť skoro prvé výsledky. Som rád, že Daniel prijal túto ponuku. Rýchlosť, s akou sa zoznámil s Home Creditom a cesta, ktorú v rámci marketingu volí, ma jasne presvedčila, že je ideálnym človekom, ktorý dokáže vytvoriť úspešné produkty a výborne riadiť obe náročné oblasti,“ hovorí k vymenovaniu Daniela Šturma generálny riaditeľ Home Creditu David Bystrzycki.
Do pôsobnosti Daniela Šturma bude spadať okrem všetkých doterajších marketingových aktivít aj tvorba a správa hotovostných produktov vrátane konsolidácie pôžičiek, nákupu na splátky, alebo kreditných kariet a taktiež posilnenie produktov v online prostredí. „Verím, že sa podarí obidva tímy prepojiť v jeden efektívne fungujúci celok, kde sa budú ľudia navzájom inšpirovať. Zákazník vo výsledku nerozlišuje, či služba bola vytvorená oddelením marketingu alebo produktov. Ide o úzko prepojené oblasti, a tak k tomu musíme i pristupovať,“ hovorí ku svojmu menovaniu Daniel Šturm.
Zmena vo vedení marketingu a produktov je platná tak pre Home Credit Slovakia a.s, ako aj pre Home Credit a.s., ktoré sú spoločne manažérsky riadené. Daniel Šturm v oblasti produktov vymieňa Víta Růžičku, ktorý sa naďalej venuje niektorým novým projektom Home Creditu.
Daniel Šturm (45) nastúpil do Home Creditu v júni 2014 ako riaditeľ divízie Marketing. Od januára 2015 spadá do jeho pôsobnosti aj riadenie oblasti produktov. Počas svojej bohatej kariéry zastával množstvo pozícií v oblasti marketingu, reklamy a komunikácie. Pôsobil na vrcholových pozíciách v spoločnostiach ako TV Nova, Stratosfera alebo Česká spořitelna. Vyštudoval dve vysoké školy. Neustále sa zaujíma o inovácie a o to, ako ich preniesť do každodenného života.