Historicky prvé dve Finančné centrá Home Credit práve otvorili

Pridané

07.16.2014

Spustenie prvých dvoch finančných centier Home Credit ide na prvý  pohľad proti súčasnému trendu virtualizácie obchodu. Množstvo spoločností prevádza svoje aktivity na internet a svojich kamenných pobočiek sa radšej zbavuje.   Pre nás platí pravý opak. Aby sme mohli budovať a udržiavať dobrý vzťah s našimi klientmi, je potrebné sa aj osobne stretávať. Nie všetci chcú neosobné prostredie internetu, dávajú radšej prednosť osobnému kontaktu, kde v pokoji môžu prebrať všetky svoje otázky. Preto novo budujeme Finančné centrá,“ popisuje dôvody ich vzniku Luděk Jírů, obchodný riaditeľ spoločnosti Home Credit.

 Prvé centrum môžu záujemcovia nájsť v Košiciach v obchodnom centre Cassovia. Druhá, práve otváraná pobočka je v Bratislave v obchodnom centre Eurovea. Tretie centrum sa v blízkej dobe otvorí v Žiline v obchodnom centre Mirage. Všetky miesta boli vyberané tak, aby k nim ľudia mali blízko a boli ľahko dostupné autom aj MHD. Rozhodne by sa v nich ale nemali cítiť ako vo veľkom obchodnom centre. „Kľúčom bolo, aby sa návštevníci cítili ako doma.  V prostredí, ktoré majú radi. Podľa toho sme aj centrá zariaďovali. Myslím si, že veľký rozdiel medzi našou pobočkou a útulnou obývačkou nenájdu,“ doplnil Jírů. Preto v týchto pobočkách klienti nenájdu niečo také, ako sú sklenené prepážky. Naopak, k dispozícii bude pohodlný gauč, alebo priestor pre deti.

Pre záujemcov, ktorí zavítajú do pobočiek Home Creditu je pripravená aj špeciálna produktová ponuka. Jedným z produktov, ktoré sú určené len pre pobočky, je účelový hotovostný úver. Ide o úver, ktorý je primárne určený na rekonštrukciu bývania. „U týchto produktov bude platiť nižšia úroková sadzba o niekoľko percentuálnych bodov oproti bežným, neúčelovým pôžičkám. Stačí preukázať využitie pôžičky na rekonštrukciu alebo opravu bývania,“ uvádza Luděk Jírů.

Túto produktovú ponuku potom doplnia štandardné neúčelové hotovostné úvery, konsolidačné úvery, alebo kreditná karta Premia. Všetky ponúkané produkty sú vytvárané tak, aby ich klienti mohli získať jednoducho, ale s maximálnou transparentnosťou. U kreditnej karty Premia môžu klienti stále využívať bezúročné obdobie až 51 dní a zároveň zbierať prémiové eurá na svoje konto.