Home Credit má novú reklamnú kampaň v TV. V hlavnej úlohe zmrzlina

Pridané

09.21.2017

Reklamný spot vysielaný v dvoch odlišných dĺžkach je mikropríbehom rodiny, ktorá si vďaka svojmu správnemu rozhodnutiu pre pôžičku s bonusom, len tak mimochodom, viac užíva život. Spot sa nesie v kauzálnom koncepte „keď…, tak“ a  podporuje pokračujúci repositioning spoločnosti, ktorý trvá už rok a odráža sa v produktoch aj zákazníckom prístupe spoločnosti.

„V novom reklamnom spote sme chceli, aby do popredia vystúpili nielen výhody produktu – pôžičky s bonusom, ale aj príbeh ľudí, v tomto prípade rodiny. Kampaň ukazuje, ako príjemne môže život ľudí ovplyvniť fakt, keď majú viac peňazí vďaka flexibilnej pôžičke, ktorá im navyše dáva v priebehu splácania peniaze spať," vysvetľuje brand manažérka Home Creditu Kateřina Cmerková. 

V reklamnom spote Home Credit svojich klientov informuje o tom, že im vráti 10 % z predpísanej mesačnej splátky počas prvého roka. Bonus sa bude vyplácať na kartu, ktorá je súčasťou projektu.

Reklamné spoty sa začali v priebehu tohto týždňa vysielať na kanáloch Markíza Group. Spoty vznikli pod taktovkou režisérskeho dua KASAL&NAVRATIL v produkcii Soft Pillow. Za kreatívou kampane stojí agentúra Oliver. Svoj hlas pre spoty prepožičala herečka Alžbeta Stanková.

Reklamný spot: https://www.youtube.com/watch?v=IhlcJ6rI-uc