Home Credit má novú reklamnú kampaň v TV. V hlavnej úlohe zmrzlina

Autor tlačové správy - Nela Maťašeje

Pridané

21. 9. 2017

Autor

Nela Maťašeje
Tlačová hovorkyňa

Spoločnosť Home Credit rozbehla po viac než troch rokoch novú televíznu reklamnú kampaň, v ktorej hrajú hlavnú úlohu bežní ľudia a ich život s pôžičkou. Nový, emóciami nabitý televízny spot Home Creditu má za cieľ ukázať, ako dobrá pôžička môže urobiť život príjemnejším.

Reklamný spot vysielaný v dvoch odlišných dĺžkach je mikropríbehom rodiny, ktorá si vďaka svojmu správnemu rozhodnutiu pre pôžičku s bonusom, len tak mimochodom, viac užíva život. Spot sa nesie v kauzálnom koncepte „keď…, tak“ a  podporuje pokračujúci repositioning spoločnosti, ktorý trvá už rok a odráža sa v produktoch aj zákazníckom prístupe spoločnosti.

„V novom reklamnom spote sme chceli, aby do popredia vystúpili nielen výhody produktu – pôžičky s bonusom, ale aj príbeh ľudí, v tomto prípade rodiny. Kampaň ukazuje, ako príjemne môže život ľudí ovplyvniť fakt, keď majú viac peňazí vďaka flexibilnej pôžičke, ktorá im navyše dáva v priebehu splácania peniaze spať," vysvetľuje brand manažérka Home Creditu Kateřina Cmerková. 

V reklamnom spote Home Credit svojich klientov informuje o tom, že im vráti 10 % z predpísanej mesačnej splátky počas prvého roka. Bonus sa bude vyplácať na kartu, ktorá je súčasťou projektu.

Reklamné spoty sa začali v priebehu tohto týždňa vysielať na kanáloch Markíza Group. Spoty vznikli pod taktovkou režisérskeho dua KASAL&NAVRATIL v produkcii Soft Pillow. Za kreatívou kampane stojí agentúra Oliver. Svoj hlas pre spoty prepožičala herečka Alžbeta Stanková.

Reklamný spot: https://www.youtube.com/watch?v=IhlcJ6rI-uc

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov