Home Credit odmeňuje klientov, ktorí riadne splácajú. Vracia im všetky úroky

Piešťany 2. máj 2011 – Úverová spoločnosť Home Credit opäť spúšťa kampaň Senzačné dni. Počas nich môžu zákazníci nakupovať na splátky, a pokiaľ svoj úver riadne splatia, dostanú späť všetky úroky. Oproti vianočnej kampani, kedy Home Credit vracal polovicu úrokov, je tak súčasná kampaň ešte výhodnejšia. Zákazníci totiž zaplatia iba cenu tovaru, ktorý si vybrali a nezaplatia ani euro navyše. Akcia takmer tisícky obchodníkov a 250 e-shopov, podporená kampaňou v rozhlasovom éteri a na internete, potrvá do konca mája.

S konceptom Senzačných dní sa Home Credit vracia k úspešnej propagačnej akcii z decembra 2010. Výsledky minuloročnej vianočnej kampane totiž ukázali, že vracanie úrokov je benefit, na ktorý zákazníci reagujú. „Preto sme sa rozhodli ísť ešte ďalej a ponúknuť zákazníkom úver, z ktorého im vrátime nie polovicu, ale rovno všetky úroky,“   približuje dôvody opakovania akcie Vojtěch Ščevík, obchodný riaditeľ Home Creditu. Spoločnosť tak predstavuje možnosť výhodného financovania vybraného tovaru bez hotovosti, ktoré je zrozumiteľné a bezpečné. Odmeňuje zákazníkov jednoducho za to, že riadne splácajú.

K financovaniu vybraného tovaru môžu ľudia využiť ročný úver bez akontácie. Tovar je možné splácať  od 100 eur, horná výška nie je obmedzená. Po bezproblémovom splatení úveru potom klienti dostanú kreditnú kartu so všetkými úrokmi, ktoré pri splácaní zaplatili. Sami sa rozhodnú, či kartou zaplatia niečo ďalšie alebo peniaze vyberú z bankomatu a minú ich podľa vlastného uváženia. „Najvyšší úver sme pred Vianocami poskytli klientke  na vstavaný spotrebič, a to 1500 eur. Po riadnom zaplatení všetkých splátok tak klient dostane polovicu úrokov, 118 eur, späť. Pokiaľ si úver v rovnakej výške zoberie zákazník teraz, dostane späť po riadnom doplatení všetky úroky, a to 237 eur,“  približuje Vojtěch Ščevík.

Podľa minuloročných výsledkov Senzačných dní Home Credit očakáva, že ľudia budú na splátky opäť nakupovať najmä elektroniku, doplnky do domácnosti, spotrebiče alebo nábytok. Úver však bude možné využiť aj na športové vybavenie, plastové okná alebo napríklad dovolenku. Splátkovú kampaň podporí takmer tisícka kamenných predajní po celom Slovensku a 250 eshopov. Zapojí sa reťazec Tesco, rovnako aj menší regionálni predajcovia, ktorí sa zhodujú, že minulá kampaň ich predajom pomohla. 

Príklad Senza úveru od Home Creditu

  • Cena chladničky: 1 500 EUR
  • Výška úveru:  1 500 EUR
  • Akontácia: 0 EUR
  • Počet mesačných splátok: 12
  • Mesačná splátka:  146,25 EUR
  • Celkom zaplatí: 1 755 EUR
  • Dostane späť:  255 EUR

 

Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home Credit Slovakia a.s., založená v roku 1999, je jedným z popredných poskytovateľov spotrebiteľského financovania na Slovensku. Spoločnosť ponúka širokú škálu úverových produktov: pôžičky na mieste predaja, auto úvery, hotovostné pôžičky, kreditné karty a revolvingové pôžičky. V roku 2010 spoločnosť poskytla úvery v celkovej výške 111 miliónov eur. Spoločnosť Home Credit Slovakia a.s. je členom skupiny Home Credit.

Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.homecredit.sk.

Skupina Home Credit („skupina“) je jedným z popredných poskytovateľov spotrebiteľského financovania v strednej a východnej Európe a v Ázii. Vo vybraných krajinách úspešne ponúka a rozvíja aj služby retailového bankovníctva. Skupina zamestnáva 19 300 ľudí a poskytla služby už 25,5 miliónom klientov (údaj k 31.12.2010). Skupina pôsobí v Českej republike (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), v Ruskej federácii (od roku 2002), v Bielorusku (od roku 2007), v Číne (od roku 2007) a vo Vietname (od roku 2009). Značka Home Credit je od roku 2005 navyše prítomná v Kazachstane, kde holdingová spoločnosť Home Credit B.V. drží minoritný podiel v AO Home Credit Bank. Skupina tiež skúma príležitosti pre vstup na ďalšie rozvíjajúce sa trhy na Blízkom východe a v juhovýchodnej Ázii.

Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plne vlastní PPF Group N.V. („PPF“), ktorá je jednou z najväčších investičných a finančných skupín v strednej a východnej Európe. PPF vlastní aktíva vo výške zhruba 12 miliárd EUR (údaj k 30.6.2010), zahrňujúce rôznorodé aktivity od bankovníctva a poisťovníctva cez nehnuteľnosti, oblasť energetiky a ťažbu nerastov, až po najväčší ruský obchodný reťazec so spotrebnou elektronikou. Pôsobnosť PPF siaha zo strednej a východnej Európy cez Rusko až do Ázie.

Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.ppf.cz.

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov