preload obrazku pro baner

Home Credit odporúča klientom v prípade problémov so splácaním čím skôr komunikovať, ideálne emailom

Pridané

19.03.2020

Dlhodobou filozofiou spoločnosti Home Credit je individuálna starostlivosť o klientov a snaha pomáhať im riešiť ich životné potreby, toto platí aj v súčasnej situácii. Mnoho našich produktov umožňuje automatické zníženie či odloženie splátok. Naše klientske centrum vždy hľadá individuálne riešenie. Z dôvodu opatrení na zamedzenie šírenia koronavírusu očakávame väčšiu záťaž na telefonické linky, preto klientom odporúčame využívať predovšetkým emailovú komunikáciu.

Naši operátori aktívne riešia každý prípad individuálne. Poistenie proti neschopnosti splácať, či ostatných poistených rizík, možno využiť až po uplynutí karenčnej doby, teda jedného mesiaca.

Dlhodobo odsúhlasujeme mesačne desiatky žiadostí o zníženie, odloženie či rozloženie splátok, ak sa klient dostane do nezavinenej, ťažkej životnej situácie, ktorú doloží. V kritických okamihoch je možné aj kontaktovať ombudsmana klientov spoločnosti Home Credit, Miroslava Zborovského. Podľa neho je v aktuálnej situácii dôležité predovšetkým komunikovať. „Každopádne neskrývať svoje ťažkosti a obavy. Úplne chápeme, že vaše životné situácie sa môžu s dĺžkou trvania opatrení proti šíreniu nákazy meniť, preto odporúčame sledovať veci priebežne a informovať sa o možnostiach riešenia včas," radí ombudsman.

Generálny riaditeľ spoločnosti Home Credit Česká a Slovenská republika Luděk Jírů k situácii dodáva: "Samozrejme sme tu, aby sme pomáhali našim klientom. Robíme veľké množstvo opatrení, aby sme ich boli schopní aj naďalej obsluhovať, a to aj pre prípad, že sa situácia so šírením koronavírusu ešte zhorší. Pevne verím, že sa tu nenájdu ľudia, ktorí sa budú snažiť situáciu zneužiť."