Home Credit predstavil nové logo. Odkazuje na ľudský prístup a inovácie

Autor tlačové správy - Zuzana Bienvenu

Pridané

25. 10. 2016

Autor

Zuzana Bienvenu
Tlačová hovorkyňa

Home Credit mení v dvadsiatom roku svojho pôsobenia na trhu logo. Jedno z písmen v názve spoločnosti zastupuje unikátny smajlík, ktorý odkazuje na ľudský prístup ku klientom. Nové logo odráža jednak zmeny v prístupe k zákazníkom, ako aj v produktovom portfóliu spoločnosti.

 

Za posledných 20 rokov Home Credit vyrástol. Z pôvodne malej firmy z obce Hustopeče neďaleko Brna je dnes svetová nebanková úverová spoločnosť, ktorá patrí vo svojej kategórii k najväčším. V pôvodnom červenom obdĺžnikovom logu bol vedľa názvu spoločnosti symbol bielej chladničky, ktorý odkazoval na dostupnosť a rýchlosť získania spotrebiteľských úverov. "Trh sa v posledných rokoch výrazne zmenil a dnes sú rýchle a dostupné úvery štandardom. My v Home Credite sa preto stále viac zameriavame na budovanie vzťahov so zákazníkmi a inovácie. Oveľa širšie je tiež súčasné portfólio produktov. A preto sme chceli, aby aj naše logo správne vystihovalo dnešný Home Credit a jeho moderný a ľudský prístup k zákazníkom", uvádza k novému logu Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit.

 

Nové logo začne Home Credit používať od 1. novembra na Slovensku a v Českej republike. Na prvý pohľad zaujme nové písmo a unikátny smajlík v písmene O názvu spoločnosti. Ten vyjadruje základné hodnoty spoločnosti, kam patrí ľudskosť, priateľský prístup, férové jednanie a zrozumiteľnosť. "Výmena chladničky za úsmev má vystihnúť aj našu premenu z inštitúcie na rýchle peniaze na firmu plnú ľudí, ktorí rozumejú iným ľuďom - našim zákazníkom. Samozrejme, ak by to tak nebolo, nemohli by sme si podobné logo dovoliť. Pretože sme ale niekoľko posledných rokov venovali intenzívnej práci so zákazníckou skúsenosťou, veríme si, že zákazník náš ľudský prístup predovšetkým zažije, a nielen uvidí v logu. Len za posledné mesiace sme trebárs úplne prepísali a zjednodušili naše úverové podmienky, zmenili proces sťažností tak, že zákazník presne vie, s kým komunikuje alebo sme zaviedli spätný telefonický hovor. Už skôr sme predstavili ombudsmana a chartu zásad, ktoré garantujú férový prístup ku klientom. Teraz sa v rámci inovácií zameriavame na dizajn produktov, ktorý bude ešte viac vychádzať z reálnych potrieb a správania sa ľudí," dopĺňa Studničková.


Nové logo bude Home Credit zavádzať postupne do všetkých svojich materiálov distribuovaných k zákazníkom na Slovensku a v Českej republike. V roku 2017 sa spustí výmena loga v rámci celej skupiny Home Credit International.

 

Logo Home Credit: Dvojriadková varianta

 

 

 

Logo Home Credit: Jednoriadková varianta

 

 

Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home  Credit Slovakia a.s., založená v roku 1999, je jedným z popredných poskytovateľov spotrebiteľského financovania na Slovensku. Spoločnosť ponúka širokú škálu úverových produktov: pôžičky na mieste predaja, auto úvery, hotovostné pôžičky, kreditné karty, revolvingové pôžičky a spojenie pôžičiek. V prvom polroku 2016 spoločnosť poskytla úvery v celkovej výške 118 miliónov eur. Spoločnosť Home Credit Slovakia a.s. je členom skupiny Home Credit.

Viac informácií je k dispozícii na www.homecredit.sk

 

Home Credit B.V. (ďalej iba "HCBV") je jedným z popredných poskytovateľov spotrebiteľského financovania v strednej a východnej Európe (CEE) a Ázii. Spoločnosť bola založená v roku 1997 a dcérske spoločnosti HCBV pôsobia v Českej republike, na Slovensku, v Ruskej federácii, Bielorusku, Kazachstane, Číne, Indii, Indonézii, Vietname, Filipínach a Spojených štátoch amerických. Hlavným predmetom podnikania HCBV je poskytovanie spotrebiteľského financovania a úverov koncovým zákazníkom (nákup tovaru na splátky, hotovostné úvery, revolvingové úvery, kreditné karty a pôžičky na autá). S rozširovaním pôsobnosti HCBV sa pridávajú produkty retailového bankovníctva, ako je správa vkladov a ponuka bežných účtov na trhoch, na ktorých je držiteľom bankovej licencie. Spolu 72,9 tisíc zamestnancov doteraz obslúžilo viac ako 53,4 miliónov zákazníkov prostredníctvom svojej rozsiahlej distribučnej siete zahŕňajúcej 185.893 predajných miest, úverových kancelárií, pobočiek a zastúpení na poštách. Celkové konsolidované aktíva HCBV dosiahli 9,7 miliárd EUR k 31. decembru 2015. 

 

 

Ďalšie informácie sú k dispozícii nawww.homecredit.net.

 

 

Najväčším akcionárom Home Credit BV je PPF Group NV s 88,62 % podielom. Skupina PPF (ďalej iba „PPF“) investuje do mnohých odvetví od bankovníctva a finančných služieb, cez poisťovníctvo, nehnuteľnosti, oblasti energetiky a ťažby nerastov, poľnohospodárstva, maloobchodu až po biotechnológie. PPF pôsobí v Európe, Rusku, Ázii a USA. Skupina vlastní aktíva vo výšky približne 21,3 miliardy EUR (k 30. 06. 2015).

Ďalšie informácie sú k dispozícii na www.ppf.eu

 

 

Minoritným akcionárom Home Credit BV je s podielom 11,38 % EMMA OMEGA LTD, investičná skupina plne vlastnená Jiřím Šmejcem.

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov