Spoločnosť Home Credit Slovakia, ktorá je známa svojimi inovatívnymi finančnými produktmi, vstúpila do hlavnej fázy svojej celoročnej reklamnej kampane a pridáva komunikáciu nového produktu pre živnostníkov. Prichádza s novým televíznym spotom v hlavnej úlohe s drobným živnostníkom – stolárom. Značka Home Credit medziročne zvyšuje podiel vo vysielaní a rastie vo všetkých sledovaných brandových metrikách.
„Akvizičná marketingová komunikácia Home Creditu stojí v tomto roku na digitálnom marketingu a televíznej kampani na kanáloch Markíza Group. Od začiatku roka investujeme pomerne výrazne do online videoformátov a zároveň prakticky každý mesiac skúšame nové, pre nás netypické formáty, ktoré nám pomôžu náš mediálny mix ešte viac rozšíriť a diverzifikovať tak závislosť na tradičných médiách,“ uvádza Jan Vašíček, vedúci sekcie marketingu. Home Credit na začiatku októbra ohlásil vstup na trh s finančnými produktami pre malých podnikateľov. V prvej fáze spustil produkt určený na prevádzkové financovanie živnostníkov do výšky 20 tisíc eur. V súvislosti s týmto produktovým obohatením rozširuje tiež komunikačnú kampaň a v televíznej i online kampani komunikuje nový spot na nový produkt Flexibilný úver pre podnikateľov.„Nadlinková komunikácia na segment ‚mikro‘ v súčasnosti tvorí približne 30 % našej kampane a v budúcom roku v nej budeme systematicky pokračovať. Ciele nie sú malé. Do piatich rokov by sme chceli na trhu financovania podnikateľov dosiahnuť porovnateľnú znalosť komunikácie a zvažovania značky, ako máme teraz u spotrebiteľov,“ dopĺňa Vašíček. Nový spot pre podnikateľov vychádza z úspešného kreatívneho konceptu Úsmevy. V hlavnej úlohe sa predstavuje drobný živnostník – stolár. Na výrobe sa podieľala pražská filmová agentúra BLACKBOT pod vedením Tomáša Šišku a zlínska IS Produkce. Podľa série pravidelných prieskumov realizovaných v spolupráci so spoločnosťou Perfect Crowd vzrástla od spustenia komunikačného konceptu Úsmevy v júni 2022 spontánna znalosť značky Home Credit na Slovensku o 25 %, zvažovanie značky o 47 % a znalosť komunikácie o 16 %.Odkaz na nový TV spot pre podnikateľov:https://www.youtube.com/watch?...https://www.youtube.com/watch?...
Kateřina DobešováTlačová hovorkyňa Home Credit ČR a SR+ 420 736 473 813katerina.dobesova@homecredit.czPoznámka pre editorov:Spoločnosť Home Credit a.s. bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá vo svojom odvetví patrí k najväčším na svete. Home Credit pomáha ľuďom nielen pri nákupoch na splátky priamo v obchodoch a na internete, ale ponúka aj hotovostné úvery a úvery na autá, konsolidáciu existujúcich pôžičiek či kreditné karty. Na Slovensku poskytla spoločnosť Home Credit Slovakia, a.s. v roku 2022 úvery v celkovej výške 247,5 miliónov eur. Viac na www.homecredit.sk. Skupina PPF pôsobí v Európe, Ázii a Severnej Amerike. Investuje do rôznych odvetví – od telekomunikácií a médií cez finančné služby, elektronický obchod, biotechnológie až po nehnuteľnosti a mobilitu. Skupina má aktíva v hodnote takmer 40 miliárd eur a celosvetovo zamestnáva viac ako 60 000 ľudí (k 31. 12. 2022).