preload obrazku pro baner

Home Credit skokanom roka medzi najdôveryhodnejšími značkami na Slovensku

Pridané

04.12.2020

Home Credit je najdôveryhodnejšou značkou v kategórii nebankové spotrebiteľské úvery za rok 2020 na Slovensku. Spoločnosť sa zároveň stala skokanom roka piateho ročníka odovzdávania ocenení v rámci marketingového programu Dôveryhodná značka. Do rozsiahlej ankety, ktorú realizuje nezávislá agentúra Nielsen, sa tento rok zapojilo 2000 spotrebiteľov. Tí si vyberali až zo 600 prihlásených značiek v 71 kategóriách.

Vyznať sa v množstve produktov na pultoch predajní či rôznych ponúkaných služieb, vrátene tých finančných, je dnes stále náročnejšie. Zákazník, ktorý nemá chuť veľmi experimentovať, siahne po overenom produkte. Dôvera spotrebiteľov je teda pre značku veľmi dôležitá. Očakávajú však trvalú kvalitu, komfort a vysoký štandard poskytovaných služieb. Na Slovensku sa tomto roku o titul Dôveryhodná značka uchádzalo viac ako 600 značiek v 71 kategóriách, čo je o 25 kategórií viac ako vlani. V rámci kategórie „nebankové spotrebiteľské úvery“ dominovala značka Home Credit, ktorá zároveň získala ocenenie „skokan roka“.

„Každé jedno ocenenie našej práce a snahy o neustále zlepšovanie sa nás nesmierne teší a veľmi si ho ceníme. To najnovšie – Dôveryhodná značka 2020, je potvrdením našej nespornej kvality. V tejto náročnej dobe poznačenej koronavírusom si toto ocenenie vážime ešte viac. Berieme to zároveň tak, že ide o dôležitú informáciou aj pre našich terajších, ako i budúcich klientov. Uvedomujeme si, že dostatočná dôveryhodnosť a znalosť značky na trhu patria ku kľúčovým faktorom, ktoré ovplyvňujú úspešné smerovanie každej spoločnosti v ktorejkoľvek oblasti podnikania,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Home Credit pre Českú a Slovenskú republiku Luděk Jírů.

Spotrebiteľský prieskum uskutočnila agentúra Nielsen počas októbra 2020 na vzorke 2000 respondentov. Prieskum zohľadňoval reprezentatívne zastúpenie obyvateľov Slovenska na základe veku, pohlavia, bydliska, príjmovej skupiny a pod. V jednej kategórii sa o ocenenie mohlo uchádzať 10 najsilnejších značiek v predajoch, ktoré boli automaticky zaradené do prieskumu a respondenti v online dotazníku odpovedali na otázku: Ktorá z nasledujúcich značiek je podľa Vás najdôveryhodnejšia?

Viac informácií nájdete na: https://doveryhodneznacky.sk/