Home Credit Slovakia, jeden z lídrov na slovenskom trhu spotrebiteľského financovania, dosiahol v roku 2006 obchodný obrat vo výške 3,33 miliárd Sk. V porovnaní s rokom 2005 táto suma predstavuje navýšenie o 18 %. Mimoriadne vysoký, až 37% medziročný nárast spoločnosť zaznamenala počas štvrtého štvrťroku 2006. Celkový obrat Home Credit Slovakia v záverečných troch mesiacov roka predstavoval 1,22 miliardy Sk. Vysoký nárast v závere roka súvisí aj s úspešným uvedením nových produktov.
V uplynulom roku Home Credit Slovakia opäť zaznamenal nárast záujmu o služby spotrebiteľského financovania. V roku 2006 poskytol úvery v objeme 3,33 miliárd Sk, čo predstavuje medziročný nárast o 18 %. Najsilnejším obdobím boli mesiace október – december, počas ktorých Home Credit poskytol istinu v objeme 1,22 miliardy Sk. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2005 ide o 37% nárast. Na mimoriadnom úspechu sa podpísala špeciálna vianočná ponuka jednorázového spotrebiteľského úveru v obchodnej sieti, ako aj nové produkty Home Credit uvedené na slovenský trh práve v štvrtom štvrťroku – kreditná karta Home Credit a hotovostný úver s názvom Telefonická pôžička. „Jednoducho dostupná Telefonická pôžička sa od svojho uvedenia stretla so značným záujmom spotrebiteľov, obľúbenosť tohto produktu naďalej stúpa,“ hodnotí Ing. Miloš Stibor, predseda predstavenstva Home Credit Slovakia, a. s., a dodáva: „Ďalšou novinkou, ktorú sme uviedli na trh rovnako v období najsilnejšieho dopytu po spotrebiteľskom financovaní, je kreditná karta. Tento moderný platobný nástroj má určite dobrý potenciál do budúcnosti.“
Najsilnejším mesiacom minulého roka bol už tradične december. Rekordný deň roku 2006 s najvyšším objemom poskytnutých úverov bol prekvapivo až 27. december. Mnohí Slováci si teda odložili nákupy rodinných darčekov na pokojné, zväčša dovolenkové obdobie tesne po vianočných sviatkoch. Naproti tomu klienti Home Credit v susednej Českej republike nečakali na poslednú chvíľu, najsilnejším dňom tu bol 18. december. V zmysle dlhodobého trendu v predvianočnom období sa aj v minulom roku najviac nakupovala na splátky spotrebná elektronika. Záujem bol najmä o trendové LCD a plazmové televízory, DVD rekordéry s pevným diskom, domáce kiná, ako aj o digitálne fotoaparáty, videokamery či MP3 prehrávače. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2005 v štvrtom štvrťroku 2006 významne vzrástol záujem aj o výpočtovú techniku na splátky, o 41 %.
Slovenskí spotrebitelia v roku 2006 najviac na splátky kupovali domáce elektrospotrebiče, tzv. bielu techniku, za nimi nasledovala spotrebná (tzv. čierna) elektronika. Na tretie miesto v rebríčku najpredávanejších komodít na splátky sa zo štvrtého miesta (v roku 2005) posunuli domáce potreby, nasleduje nábytok a výpočtová technika. V oblasti výpočtovej techniky Home Credit Slovakia zaznamenal 26% medziročný nárast.
Z hľadiska počtu uzavretých zmlúv na jednorazový spotrebiteľský úver v minulom roku viedol Nitriansky kraj, nasledovali Trnavský kraj a kraj Banská Bystrica.
Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s. patrí k lídrom slovenského trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. V roku 2006 prefinancovala nákupy svojich klientov v hodnote 3,3 miliárd Sk. Spoločnosti skupiny Home Credit, pôsobiacej na trhoch strednej a východnej Európy a strednej Ázie, poskytli v roku 2005 úvery v celkovom objeme 2,1 mld. USD. Home Credit si udržuje popredné postavenie na trhoch spotrebiteľského financovania v Českej republike (vstup v roku 1997), Slovenskej republike (1999), Ruskej federácii (2002) a Kazachstane (2005). V roku 2006 skupina Home Credit vstúpila na ukrajinský trh. Skupina Home Credit je súčasťou skupiny PPF, ktorá patrí k významným finančným skupinám v Českej republike a regióne strednej a východnej Európy.