Spoločnosť Home Credit spúšťa novú kampaň „10 tipov pre bezpečné platenie“ zameranú špeciálne proti stále sa šíriacim online podvodom. Poslaním kampane je ľudí informovať o tom, ako sa chrániť pred podvodnými praktikami a nestať sa tak obeťou zneužitia platobnej karty. Takéto pokusy o podvody totiž neutíchajú, práve naopak, sú čoraz viac rozšírené a sofistikovanejšie.
Online prostredie sa stalo útočiskom pre čoraz lepšie pripravených podvodníkov, ktorým sa nezriedka darí podviesť a pripraviť o peniaze predovšetkým menej digitálne zdatných ľudí. Dá sa však tomu predísť, pokiaľ sú informovaní, obozretní a dodržiavajú základné bezpečnostné pravidlá.
Hlavným cieľom novej edukačnej kampane, ktorú dnes Home Credit spúšťa na Slovensku a súčasne aj v susednej v Českej republike, je upozorniť klientov na to, aby nenaleteli podvodníkom. Spoločnosť sa snaží prispieť k bezpečnejšiemu online prostrediu a prináša „10 tipov pre bezpečné platenie,“ kde Slováci nájdu praktické informácie aj o tom, ako bezpečne nakupovať na internete, ako si chrániť si súkromné citlivé údaje či ako si účinne strážiť svoje peniaze na karte. Viac informácií nájdete na: www.homecredit.sk/desatoro
V tomto prípade ide o špeciálnu kampaň zameranú výlučne na bezpečné platby, nakoľko badať určitý pokles obozretného správania sa ľudí a na druhej strane odborníci registrujú viac pokusov o zneužívanie údajov klientov podvodníkmi.
„V poslednom čase sme zaznamenali výrazný nárast podvodných praktík, najmä v online priestore. Cieľom kampane je nielen zvýšiť povedomie o nástrahách, ktorým klienti čelia pri platení kartou, ale aj informovať o tom, ako sú naše karty a ich peniaze zabezpečené a ako môžu ľudia sami účinne identifikovať podvodné správanie a vyhnúť sa tomu, aby sa stali obeťou zneužitia karty. Plaťte teda bezpečne a nenaleťte podvodníkom!“ , približuje Alessandro Villa, vedúci oddelenia kariet zo spoločnosti Home Credit.