preload obrazku pro baner

Home Credit spúšťa novú TV kampaň, prvý krát si ju pripravil vo vlastnej réžii

Pridané

02.11.2021

Televízny spot na Flexibilnú pôžičku bol vytvorený in house, bez reklamnej agentúry

Spoločnosť Home Credit prichádza s novou televíznou kampaňou na podporu Flexibilnej pôžičky, ktorú poskytuje. Kampaň je unikátna tým, že bola po prvý krát v histórii spoločnosti pripravená bez účasti reklamnej agentúry. Home Credit v novom spote taktiež prvý raz komunikuje mobilnú aplikáciu a cieli zároveň na súčasných aj nastávajúcich klientov.

Predvianočná kampaň Home Creditu bude mimoriadna, a to hneď z niekoľkých dôvodov. Spoločnosť totiž prichádza s novým konceptom televízneho spotu. Rozhodla sa, že si ho pripraví sama, bez pomoci reklamnej agentúry. Kreatívny koncept a taktiež scenár si Home Credit vypracoval vo vlastnej réžii, pričom spolupracoval s produkčnou agentúrou Gate 78.

„Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku má hneď niekoľko „prvý krát“. Medzi ne patrí aj to, že vôbec prvý raz v histórii oslovujeme prostredníctvom televízneho spotu nových a zároveň aj súčasných klientov. Prvý krát taktiež komunikujeme takýmto spôsobom našu mobilnú aplikáciu,“ približuje Michal Fila, hovorca Home Creditu pre Slovensko a Českú republiku.

„Hrdinami“ televízneho spotu sú bežní ľudia, ktorí sa objavujú v rôznych životných situáciách. Či už je to mladý pár pri plánovaní spoločného bývania, rodina cestujúca autom do zasnežených hôr alebo mladá žena starajúca sa o domácnosť.

Viac na: https://www.youtube.com/watch?v=QNHnm11_0zg

Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku sa bude na televíznych obrazovkách objavovať až takmer do Vianoc. Prvé spoty sa odvysielajú 3. novembra 2021 na slovenských programoch Markízy Group. V týchto dňoch sa už ich česká verzia objavuje na českých televíznych kanáloch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia.