Home Credit získal ocenenie Slovak Superbrands Award 2020

Přidáno

02.12.2020

Spoločnosť Home Credit Slovakia sa získaním tohto ocenenia zaradila medzi najlepšie značky v segmente B2C. „Každé ocenenie našej práce a snahy o neustále zlepšovanie sa nás nesmierne teší. Najnovšie – Slovak Superbrands Award 2020, je potvrdením našej nespornej kvality. Taktiež ide o dôležitú informáciou aj pre našich terajších, ako i budúcich klientov. Uvedomujeme si, že dostatočná sila a znalosť značky na trhu patria ku kľúčovým faktorom, ktoré ovplyvňujú úspešné smerovanie každej spoločnosti v jej oblasti podnikania,  uviedla vedúca internej a externej komunikácie spoločnosti Home Credit pre Slovensko a  Českú republiku, Linda Bilal.

 

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

 

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.