Home Credit zvíťazil v súťaži Zlatá minca tretí rok za sebou • Home…

Home Credit zvíťazil v súťaži Zlatá minca tretí rok za sebou

19. 11. 2008

Piešťany 19. 11. 2008 – Home Credit Slovakia, a. s., po tretí krát za sebou zvíťazil v súťaži finančných produktov Zlatá minca 2008. Odborná porota ocenila prvým miestom kvalitu spotrebiteľských úverov Home Credit v kategórii „Nákup na splátky“. Spoločnosť týmto víťazstvom potvrdila svoju poprednú pozíciu na slovenskom trhu spotrebného financovania.

„Najvyššie ocenenie odbornej poroty tretí rok po sebe je dôkazom toho, že dlhodobo poskytujeme finančné služby na vysokej úrovni. Víťazstva si vážime a súčasne ho vnímame ako záväzok voči klientom, aby sme kvalitu našich služieb udržali a ďalej rozvíjali,“ uviedol Erich Čomor, predseda predstavenstva spoločnosti Home Credit Slovakia, a. s.

Zlatá minca je súťaž produktov bánk, nebankových domov, poisťovní a ďalších finančných inštitúcií. Cieľom súťaže je pomôcť verejnosti zorientovať sa v širokej škále ponúk na finančnom trhu. O víťazoch rozhodovala 58-členná porota, ktorú tvorili finanční odborníci, zástupcovia finančných subjektov a ekonomickí novinári.

Spotrebiteľský úver Home Credit sa v kategórii „Nákup na splátky“ umiestnil na prvom mieste už tretí rok za sebou. Home Credit poskytuje tento úverový produkt na viac ako 3 500 obchodných miestach, ktoré sa tento rok rozšírili napríklad o obchodné domy a hypermarkety Tesco, veľkých predajcov nábytku ASKO a KIKA a o sieť hobbymarketov Baumax. Klienti tak dokážu s Home Creditom prefinancovať takmer všetko, od elektroniky, cez nábytok a  výpočtovú techniku, až po dovolenky a nadštandardnú zdravotnícku starostlivosť.

Splátkový predaj tvorí v celkovom objeme úverov spoločnosti Home Credit najväčší podiel. Medzi zákazníkmi je obľúbený predovšetkým kvôli jednoduchosti vybavenia a variabilite, vďaka ktorej si môžu klienti úver nastaviť tak, aby vyhovoval ich potrebám. S uzatvorením, vedením ani predčasným splatením úveru nie sú spojené žiadne poplatky. Každý klient má taktiež možnosť pripoistenia proti neschopnosti úver splácať.

Priemerná výška nákupu na splátky dosahuje tento rok 13 500 Sk (448,12 €). Najčastejšie ho zákazníci využívajú na nákup bielej a čiernej techniky, ktorá tvorí až 40 % objemu všetkých nákupov na splátky. Na treťom mieste komodít financovaných prostredníctvom splátkového predaja je nábytok s 12% podielom.

Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s., patrí k lídrom trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. Poskytuje účelové a bezúčelové financovanie prostredníctvom splátkového predaja, hotovostných spotrebiteľských úverov, kreditných a úverových kariet, produktové portfólio dopĺňajú produkty na financovanie nákupu nových a ojazdených automobilov. Za rok 2007 Home Credit prefinancoval nákupy svojich klientov v hodnote 4,14 miliardy Sk (137 miliónov eur).

Spoločnosti skupiny Home Credit pôsobia na trhoch spotrebiteľského financovania v strednej a východnej Európe, v strednej Ázii a na Ďalekom východe a v roku 2007 spoločne poskytli úvery v celkovom objeme 3,3 mld. eur. Skupina Home Credit je úspešným hráčom v oblasti spotrebiteľského financovania na trhoch v Českej republike (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruskej federácii (Home Credit a Finance Bank, od roku 2002), v Kazachstane (Home Credit Kazachstan, od roku 2005), Ukrajine (Home Credit Finance a Home Credit Bank Ukrajina, od roku 2006), Bieloruskej republike (Home Credit Bank, od roku 2006) a v Číne.

Skupina Home Credit Group je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny PPF, ktorá sa zaoberá poisťovníctvom, spotrebiteľským financovaním a poskytuje komplexné služby v oblasti správy majetku. Za 17 rokov svojej existencie sa skupina PPF stala jedným z popredných medzinárodných finančných investorov a ku koncu roka 2007 spravovala aktíva v hodnote presahujúcej 10 miliárd eur.

Pre prepočet bol využitý konverzný kurz1 € = 30,1260 Sk