Počnúc aprílom sa Jiřina Nedbálková stala členom vrcholového manažmentu Home Creditu na Slovensku a v Česku. Teraz vedie celú divíziu CRM, teda Riadenie vzťahov so zákazníkmi, a je priamo podriadená generálnemu riaditeľovi. Do jej zodpovednosti patrí všetka komunikácia s existujúcimi zákazníkmi, analýzy a segmentácia klientskej bázy a direct marketing.
Nedbálková má dlhoročné skúsenosti z bankovej sféry i mimo nej. Predtým pôsobila u veľkých telefónnych operátorov, kde zbierala skúsenosti s CRM, riadením produktov a plánovaním. Potom prešla do bankovej sféry, kde sa plne venovala riadeniu vzťahov so zákazníkmi, ich segmentácii a realizácii cielených aj akvizičných kampaní. Medzi jej skorších zamestnávateľov patrili napríklad Česká spořitelna, GE Money Bank, O2 alebo T-Mobile.
Od septembra minulého roka pôsobí v Home Credite, kde najprv viedla oddelenie Riadenie a vyťažovanie kampaní. Od apríla sa potom v čele divízie CRM stala súčasťou top manažmentu firmy pre český a slovenský trh. "V riadení vzťahu so zákazníkom existuje obrovská príležitosť, ako zlepšiť postavenie Home Creditu na trhu. Chceme poskytovať produkty a služby presne podľa potrieb zákazníkov, a to vo chvíli, keď ich naozaj potrebujú," hovorí k svojmu vymenovaniu Nedbálková. A zároveň dodáva, aké sú jej plány do budúcnosti. "Chcem sa zamerať na využívanie dát, ktoré boli doteraz zanedbávané. Doba masových uniformných kampaní sa dávno skončila. Musíme sa ešte dôslednejšie sústrediť na individuálnu komunikáciu so zákazníkmi, " doplňuje Nedbálková.
Jiřina Nedbálková pochádza z južných Čiech. Medzi jej koníčky patrí cestovanie a skladanie puzzle. Voľný čas najradšej trávi so svojou rodinou. Je vydatá, má dvoch synov.