Miroslav Zborovský je novým ombudsmanom klientov Home Creditu

Autor tlačové správy - Zuzana Bienvenu

Pridané

1. 6. 2017

Autor

Zuzana Bienvenu
Tlačová hovorkyňa

Novým ombudsmanom klientov slovenského a českého Home Creditu sa od 1. júna stáva Miroslav Zborovský. Okrem tejto funkcie taktiež manažérsky povedie oddelenie Zákazníckej spokojnosti.

 

Miroslav Zborovský pôsobí v Home Credite nepretržite od roku 1999, pričom naposledy zastával funkciu šéfa starostlivosti o klienta. Okrem novej úlohy ombudsmana bude mať na starosti aj celé oddelenie Zákazníckej spokojnosti, ktoré funguje ako kancelária ombudsmana a centrum riešenia neštandardných sťažností alebo prípadov. Naďalej tiež zostáva členom dozornej rady spoločnosti.

 

"Úradu ombudsmana klientov Home Creditu by som chcel dať novú tvár, agendu i kompetencie. Mojou hlavnou úlohou bude monitorovať a následne riešiť zákaznícke sťažnosti a navrhovať také opatrenia a úpravy procesov v spoločnosti, aby naďalej rástol počet spokojných klientov," uviedol M. Zborovský.

 

Miroslav Zborovský začínal v Home Credite ako referent schvaľovania. Jeho profesijná dráha viedla cez rôzne pozície a oddelenia, kde sa detailne zoznámil s firmou i jednotlivými procesmi. Od roku 2005 sa manažérsky venoval téme, ktoré ho sprevádza dodnes - kontaktu so zákazníkom. Zasadil sa napríklad o reorganizáciu a zavedenie nových postupov v klientskom centre alebo založil úplne nový tím telemarketingu. Od roku 2014 bol riaditeľom divízie starostlivosti o klienta, kde sa zameral na projekt riadenia zákazníckej skúsenosti - Customer experience.

 

Vo voľnom čase sa Miroslav Zborovský zaujíma o hudbu a vinárstvo. Hudba ho sprevádza celým životom - spieva, hrá na bicie, klávesy a gitaru. Muzikou sa tiež jednu dobu živil ako kapelník v orchestri. Vystupoval v strednej Európe a účinkoval v niekoľkých divadelných predstaveniach.

 

Foto: Miroslav Zborovský

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov