Nová Premia karta šetrí na ďalšie nákupy • Home Credit Slovakia, a.s.

Nová Premia karta šetrí na ďalšie nákupy

14. 07. 2009

Piešťany 14. júl 2009 – Kreditnú kartu, ktorá šetrí na ďalšie nákupy, pripravila pre svojich klientov spoločnosť Home Credit. Môžu si ju vybaviť a využívať zákazníci obchodných domov KIKA, Baumax a Asko nábytok. Ak budú kartu aktívne používať, zaistia si v partnerskom obchode lacnejšie nákupy. Za platbu Premia kartou v akomkoľvek obchode sa jej vlastníkovi vráti späť na prémiové konto 1 % zo zaplatenej čiastky. Držiteľ karty si môže prémiovými eurami zaplatiť ďalší tovar v obchode, kde si kartu vybavil. Zriadenie Premia karty je zadarmo, rovnako ako jej vedenie v prvom roku používania.

<div>

„Uvedením vernostnej Premia karty na slovenský trh rozširujeme našu spoluprácu s partnerskými obchodnými domami. Súčasne ale neobmedzujeme zákazníka: benefit v podobe jedného percenta z útraty späť na prémiové konto získava za každú platbu. Ponúkame tak klientom moderný, užitočný a pohodlný platobný nástroj,“ približujeErich Čomor, predseda predstavenstva spoločnosti Home Credit Slovakia a.s.        

Vernostný systém Premia karty neobmedzuje zákazníkov vo výbere sortimentu – prémiové eurá a možnosť ušetriť pri ďalších nákupoch získavajú za všetky platby. Držitelia karty sa tak sami môžu rozhodnúť, či budú platiť kartou za bežné nákupy potravín a drogérie, vybavenie do bytu alebo napríklad elektroniku. Ako odmenu za aktívne používanie karty potom nedostanú darčeky, ako  obvykle, ale zľavy pri ďalších nákupoch. Tie môžu uplatniť na tovar u obchodného partnera, kde si kartu zadovážili.

Pokiaľ sa zákazník rozhodne kúpiť sedaciu súpravu do obývacej izby v hodnote 1000 Eur a zaplatí za ňu Premia kartou, Home Credit mu ihneď pripíše na prémiové konto 10 Eur. Ak bude kartou hradiť i ďalšie menšie nákupy, je reálne, aby mu používanie karty mesačne zaplatilo napríklad drobný doplnok do bytu alebo zľavilo kúpu drahšieho tovaru.

Premia karta je co-brandová kreditná karta typu Mastercard unembossed (bez reliéfneho písma). Medzi jej základné funkcionality patrí bezúročné obdobie v dĺžke 51 dní, ktoré patrí k najdlhším na trhu. Pokiaľ majiteľ karty vráti v tomto období vyčerpané peniaze, neplatí žiadne úroky. Kartu si môže zákazník zriadiť zadarmo priamo v obchodnom dome KIKA, Baumax alebo Asko nábytok. S Premia kartou je možné platiť nielen u obchodníkov na Slovensku a v zahraničí, ale taktiež vyberať hotovosť z bankomatu kdekoľvek na svete. Za vedenie karty jej majiteľ neplatí nič počas prvého roku používania.  

Parametre Premia karty

Typ kreditnej karty Co-brandová karta typu Mastercard Unembossed
Kreditný limit Až 2300
Bezúročné obdobie až 51 dní
Poplatok za vydanie karty 0
Úroková sadzba 2,19 p. m.
Poplatky za vedenie prvý rok zadarmo
Minimálna mesačná splátka 4 %  z celkovej vyčerpanej čiastky, minimálne 12 €
Výber z bankomatu 1 % z vyberanej čiastky, minimálne 3 €
Výber hotovosti v zahraničí 1 % z vyberanej čiastky, minimálne 3,50 €
</div>

Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s., patrí k lídrom trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. Poskytuje účelové a bezúčelové financovanie prostredníctvom spotrebiteľských a revolvingových úverov, produktové portfólio dopĺňajú hotovostné pôžičky. Za rok 2008 prefinancovala nákupy svojich klientov v hodnote 4,47 miliardy Sk (149 miliónov eur).

Spoločnosti skupiny Home Credit pôsobia na trhoch spotrebiteľského financovania v strednej a východnej Európe, v strednej Ázii a na Ďalekom východe. V roku 2008 spoločne poskytli úvery v celkovom objeme 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastáva popredné pozície na trhoch v Českej republike (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruskej federácii (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstane (od decembra 2005). V roku 2006 vstúpila na trhy v Bielorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajine (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od decembra 2007 pôsobí taktiež v Číne a od apríla 2009 aj vo Vietname.

Skupina Home Credit Group je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny PPF, ktorá sa zaoberá predovšetkým spotrebiteľským financovaním a retailovým bankovníctvom. Skupina naďalej aktívne vyhľadáva investičné príležitosti a realizuje strategické investície na rastúcich trhoch strednej a východnej Európy a Ázie. Prostredníctvom podielu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkom trhu poisťovníctva v strednej a východnej Európe. Za 18 rokov svojej existencie sa skupina PPF stala jedným z popredných medzinárodných finančných investorov s hodnotou spravovaných aktív prevyšujúcich 8 miliárd euro.