„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby. Komunikačná kampaň je preto postavená na hesle: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.
V prvej komunikačnej vlne novej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje práve červený melón. Tesco Finančné služby novú kampaň nasadili 20. mája 2018 na staniciach Markíza Group. O jej kreatívu sa postarala česká reklamná agentúra OLIVER.
Viac na: https://www.youtube.com/watch?v=NGE69B_wOS0&feature=youtu.be