Tesco Finančné služby odštartovali novú kampaň. V hlavnej úlohe je melón!

Autor tlačové správy - Zuzana Bienvenu

Pridané

21. 5. 2018

Autor

Zuzana Bienvenu
Tlačová hovorkyňa

Tesco Finančné služby prichádzajú s novým komunikačným konceptom v 
netradičnom prevedení. Jeho súčasťou sú aj televízne spoty. Hlavnými hrdinami, ktorí propagujú produkty Tesco Finančné služby, sa stávajú jednotlivé potraviny, ktoré sú v Tescu bežne dostupné. V hlavných úlohách tak vystupujú
červený melón, vajíčka, mlieko či avokádo. Základnými cieľmi nového konceptu
je celkové zjednotenie komunikácie Tesco Finančných služieb, predstavenie
výhod ponúkaných produktov a zvýšenie povedomia o značke.

 

 „Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby. Komunikačná kampaň je preto postavená na hesle: Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.

 V prvej komunikačnej vlne novej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje práve červený melón. Tesco Finančné služby novú kampaň nasadili 20. mája 2018 na staniciach Markíza Group. O jej kreatívu sa postarala česká reklamná agentúra OLIVER.

Viac na: https://www.youtube.com/watch?v=NGE69B_wOS0&feature=youtu.be

 

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov