Tesco Finančné služby predstavili nový komunikačný koncept • Home…

Tesco Finančné služby predstavili nový komunikačný koncept

27. 08. 2015

Tesco Finančné služby spustili novú televíznu kampaň, ktorá má značku viac priblížiť zákazníkom a predstaviť dve základné hodnoty značky – transparentnosť a výhodnosť. Nové reklamy divákom predstavujú kľúčový produkt Tesco finančných služieb – hotovostnú pôžičku, ktorá za riadne splácanie garantuje úrokovú sadzu nižšiu, ako je bankový priemer. Nová kampaň sa vizuálne i obsahovo odlišuje od doterajšej komunikácie značky.

Nový komunikačný koncept odštartovala v stredu 19. augusta prvá zo  série televíznych reklám. Všetky reklamy sú hrané a zásadne sa odlišujú od predchádzajúcich, ktoré boli len animované. Ich spájajúcim obsahovým prvkom je motív stávky, ktorá sa uzatvorí v obchodoch TESCO. Reklamné spoty sa natáčali v českých obchodoch TESCO Eden a TESCO Zličín. Kampaň sa zameriava na podporu povedomia o TESCO Finančných službách, ktorých poskytovateľom je spoločnosť Home Credit. „Kampaňou chceme zvýšiť povedomie o značke TESCO Finančné služby. Preto sme sa rozhodli prejsť k vizuálne výraznému konceptu, ktorý zaujme divákov a snáď i pobaví,“ hovorí manažérka finančných služieb TESCO ČR/SR Markéta Koptišová Mocová.

Nová televízna reklama predstavuje produkt Hotovostná pôžička. Tá garantuje, že klientova výsledná úroková sadzba bude nižšia, ako je bankový priemer vyhlásený Národnou bankou Slovenska alebo Českou národní bankou. Samotnú realizáciu reklám si zobral na starosť režisér Jan Těšitel. Kampaň pobeží na televíznych staniciach v Česku i na Slovensku. Konkrétne na staniciach JOJ a Markíza, v Českej republike na TV Prima, Barrandov, Óčko.

Kampaň je podporená komunikáciou v obchodoch Tesco, neadresnou distribúciou letákov i online kampaňami. Všetky informácie k produktu sú k dispozícii tu.
Celú reklamu nájdete na: https://www.youtube.com/watch?v=F4NosNALO0c