Tesco Finančné služby predstavujú Rýchlu pôžičku na kartu. Vybavíte ju do pol hodiny

Autor tlačové správy - Zuzana Bienvenu

Pridané

31. 1. 2019

Autor

Zuzana Bienvenu
Tlačová hovorkyňa

Tesco finančné služby spúšťajú nový produkt - Rýchlu pôžičku na kartu, ktorú môžete mať do pol hodiny. Tento typ úveru teraz vybavíte nielen v stánkoch Tesco Finančné služby, ale taktiež priamo na informáciách v predajniach Tesco, kde si môžete úverovú kartu vyzdvihnúť a financie tak ihneď využiť. Novinku predstavujú v kampani produkty, ktoré sú v reťazci Tesco bežne dostupné. Hlavnými ambasádormi komunikácie sú jablká a avokádo.

Rýchla pôžička na kartu funguje na platforme revolvingového úveru. Zákazník môže splatenú sumu znovu využívať a nemusí opäť prechádzať procesom spisovania novej zmluvy. Peniaze má na karte stále po ruke. Sú mu k dispozícii pri nákupoch v kamenných predajniach, na internete alebo si čiastku môže previezť na svoj účet či vybrať z bankomatu. Pri splácaní stačí poslať minimálnu mesačnú splátku. Zákazník však môže splácať aj viac, pokojne aj celú dlžnú čiastku naraz.

Pôžičku si zákazník môže vybaviť po telefóne a zmluvu podpísať trebárs priamo na informáciách v predajniach Tesco. V tomto prípade dostane kartu hneď a je len na ňom, ako peniaze využije. „Našim cieľom je, aby tento nový produkt bol čo najviac dostupný, preto rozširujeme počet miest, kde si môžu klienti rýchlu pôžičku vyzdvihnúť. Aktuálne je na Slovensku 64 predajní, kde sme klientom k dispozícii, či už je to v stánkoch Tesco Finančné služby, ktoré obsluhuje náš obchodný partner Home Credit, alebo na informáciách v Tesco,“ uvádza Markéta Koptišová Mocová, manažérka Finančných služieb pre Tesco SR a ČR.

Medzi hlavné výhody nového produktu patrí jeho okamžitá dostupnosť. Klienti si rýchlu pôžičku na kartu môžu vybaviť aj online. Za vybavenie, vedenie ani doplatenie nie sú žiadne poplatky navyše.

Na nový produkt je naviazaná televízna kampaň. Ústrednými postavami reklamných spotov sú jablká a avokádo. „Pokračujeme v úspešnom koncepte zameranom na ovocie, zeleninu, prípadne ďalšie produkty, ktoré sú bežne dostupné v predajniach Tesco. Tieto produkty v reklame ožívajú a oslovujú zákazníkov výhodami pôžičky,“ dodáva Kateřina Cmerková, vedúca marketingovej komunikácie spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom Tesco Finančných služieb. Cieľom konceptu je celkové zjednotenie komunikácie, zábavné predstavenie benefitov ponúkaných finančných produktov a v neposlednom rade zvýšenie povedomia o značke.

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov