Zlatá minca pre Home Credit už štvrtýkrát za sebou

Piešťany, 26. november 2009 – Home Credit, špecialista na spotrebiteľské úvery, zvíťazil v súťaži Zlatá minca 2009. Už štvrtýkrát za sebou dokázala spoločnosť presvedčiť odbornú porotu v kategórii Nákup na splátky. Home Credit tak v roku 10. výročia pôsobenia na Slovensku potvrdil svoju stabilnú pozíciu na trhu spotrebiteľského financovania i v dobe ekonomickej recesie.

„Sme radi, že v očiach odbornej verejnosti zostáva Home Credit tým najlepším poskytovateľom spotrebiteľských úverov na Slovensku. Víťazstvo v Zlatej minci dáva ľuďom signál, že ponúkame kvalitné a na mieru šité úverové produkty. Dúfame, že v ďalším ročníku dosiahneme úspech v podobe piatich víťazstiev,“ uvádza Erich Čomor, predseda predstavenstva spoločnosti Home Credit Slovakia a.s.      

Zlatá minca je súťaž produktov bánk, nebankových domov, poisťovní a ďalších finančných inštitúcií. Cieľom súťaže je pomôcť verejnosti zorientovať sa v širokej škále ponúk na finančnom trhu. O víťazoch rozhodovala 58-členná porota, ktorú tvorili finanční odborníci, zástupcovia finančných subjektov a ekonomickí novinári.

Spotrebiteľský úver Home Credit sa v kategórii Nákup na splátky umiestnil na prvom mieste už štvrtý rok za sebou. Home Credit poskytuje tento úverový produkt na takmer tritisíc obchodných miestach, medzi ktoré patria aj obchodné domy a hypermarkety Tesco, veľkí predajcovia nábytku ASKO a KIKA a sieť hobbymarketov Baumax. Klienti tak dokážu s Home Creditom prefinancovať takmer všetko, od elektroniky, cez nábytok a  výpočtovú techniku, až po dovolenky a nadštandardnú zdravotnícku starostlivosť.

Splátkový predaj tvorí v celkovom objeme úverov spoločnosti Home Credit najväčší podiel, viac ako 72 %. Medzi zákazníkmi je obľúbený predovšetkým kvôli jednoduchosti vybavenia a variabilite, vďaka ktorej si môžu klienti úver nastaviť tak, aby vyhovoval ich potrebám. S uzatvorením, vedením ani predčasným splatením úveru nie sú spojené žiadne poplatky. Každý klient má taktiež možnosť pripoistenia proti pracovnej neschopnosti aj neschopnosti úver splácať.

Priemerná výška nákupu na splátky sa oproti minulému roku mierne zvýšila zo 448 na 471 eur. Najčastejšie ho zákazníci využívajú na nákup domácich doplnkov, bielej a čiernej techniky a nábytku. Oproti roku 2008 vzrástol podiel záhradnej techniky a náradia pre domácich majstrov.

Home Credit má aj svojho rekordmana s 37 úvermi – v priebehu desiatich rokov si ich zobral a všetky riadne splatil alebo stále spláca 35-ročný muž z Bratislavy. Obdivovateľ moderných technológií si požičal napríklad na mobilný telefón, DVD rekordér, notebook, fotoaparát, reproduktory alebo mp3 prehrávač.  

Za desať rokov na slovenskom trhu poskytol Home Credit viac ako 850 tisícom zákazníkom financie vo výške 914 miliónov eur. Úvery od Home Creditu si najviac obľúbili obyvatelia z Nitrianskeho Trnavského a Košického regiónu.

Obchodný riaditeľ spoločnosti Home Credit Slovakia, a.s. Vojtěch Ščevík (vpravo) pri preberaní ocenenia.

Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home Credit Slovakia, a. s., patrí k lídrom trhu spotrebiteľského financovania na Slovensku. Poskytuje účelové a bezúčelové financovanie prostredníctvom spotrebiteľských a revolvingových úverov, produktové portfólio dopĺňajú hotovostné pôžičky. Za rok 2008 prefinancovala nákupy svojich klientov v hodnote 4,47 miliardy Sk (149 miliónov eur).

Spoločnosti skupiny Home Credit pôsobia na trhoch spotrebiteľského financovania v strednej a východnej Európe, v strednej Ázii a na Ďalekom východe. V roku 2008 spoločne poskytli úvery v celkovom objeme 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastáva popredné pozície na trhoch v Českej republike (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruskej federácii (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstane (od decembra 2005). V roku 2006 vstúpila na trhy v Bielorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajine (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od decembra 2007 pôsobí taktiež v Číne a od apríla 2009 aj vo Vietname.

Skupina Home Credit Group je súčasťou medzinárodnej finančnej skupiny PPF, ktorá sa zaoberá predovšetkým spotrebiteľským financovaním a retailovým bankovníctvom. Skupina naďalej aktívne vyhľadáva investičné príležitosti a realizuje strategické investície na rastúcich trhoch strednej a východnej Európy a Ázie. Prostredníctvom podielu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkom trhu poisťovníctva v strednej a východnej Európe. Za 18 rokov svojej existencie sa skupina PPF stala jedným z popredných medzinárodných finančných investorov s hodnotou spravovaných aktív prevyšujúcich 8 miliárd euro.

Prihlásenie k odberu nových tlačových správ

Ochrana osobných údajov