Znalosť komunikácie a sila značky Home Credit vzrástla v roku 2023 na…

Znalosť komunikácie a sila značky Home Credit vzrástla v roku 2023 na historické maximum

25. 01. 2024

Spoločnosti Home Credit, lídrovi a inovátorovi vo svete pôžičiek, sa v roku 2023 darilo nielen po obchodnej stránke, ale aj v marketingu a marketingovej komunikácii. Značka vykázala rast vo všetkých sledovaných brandových metrikách. V znalosti komunikácie a zvažovaní pôžičky dosiahla na Slovensku a v Českej republike historické maximum. V roku 2024 chce v raste pokračovať.


„V roku 2023 sme sa rozhodli vystúpiť z komfortnej zóny a z univerzálneho rýdzo výkonnostného digitálneho marketingu, doplneného o televízne spoty, sme sa preorientovali na komplexnú kampaň zameranú na konkrétny behaviorálny segment. Media mix sme na Slovensku doplnili o on-line video, akvizíciu na sociálnych sieťach a ďalšie formáty, ktoré naši potenciálni aj existujúci klienti sledujú v priebehu celého dňa, aj keď práve nehľadajú najlepšiu ponuku pôžičky alebo nesledujú obľúbený seriál,“ uvádza Jan Vašíček, vedúci sekcie marketingu Home Creditu ČR a SR.

V súvislosti so zmenou media mixu a komunikačnej stratégie zvýšila spoločnosť Home Credit od januára 2023 početnosť meraní brandových ukazovateľov aj veľkosť vzorky respondentov v rámci pravidelných prieskumov realizovaných so spoločnosťou Perfect Crowd. Meranie vykonáva kontinuálne od repositioningu značky, ktorý prebehol v roku 2016 spoločne so zmenou loga a vizuálneho štýlu.

„Vlani sme uzavreli množstvo nových partnerstiev, začali sme aktívnejšie využívať sociálne siete a realizovali sme nespočetné množstvo regionálnych i celoplošných pilotných projektov v online aj offline prostredí. Vďaka kvalitnému trackingu všetkých aktivít vidíme, že ovocie zberáme nielen na poli obchodných výsledkov, ale zároveň úspešne investujeme do rastu značky,“
dodal Vašíček.

Home Credit navyše na začiatku štvrtého kvartálu 2023 ohlásil vstup na trh pôžičiek pre malých podnikateľov. V súvislosti s produktovým obohatením rozšíril úspešnú komunikačnú kampaň s názvom Úsmevy o linku zameranú na SZČO. V tomto roku potom plánuje natočiť nové televízne spoty.

Podľa série pravidelných prieskumov realizovaných so spoločnosťou Perfect Crowd vzrástla v Slovenskej republike medziročne spontánna znalosť značky o 31 %, zvažovanie značky o 53 % a znalosť komunikácie o 21 %.


Odkaz na aktuálne TV spoty pre spotrebiteľov aj podnikateľov:

https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...

Parametre trackingu značky Home Credit:


Dotazníkové zisťovanie distribuované cez panel Perfect Crowd (30 000 registrovaných členov). Respondenti vo veku 18 – 55 rokov, N: 602 + 602 respondentov v každej vlne, 6 vĺn merania v priebehu roka v ČR, 4 vlny merania v priebehu roka v SR.


Kontakt pre novinárov:


Kateřina Dobešová Tisková mluvčí Home Credit ČR a SR

+ 420 736 473 813

­­­katerina.dobesova@homecredit.cz


Poznámka pre editorov:

Spoločnosť Home Credit a. s.
bola založená v roku 1997 a dnes je súčasťou globálnej fintech skupiny, ktorá vo svojom odvetví patrí k najväčším na svete. Home Credit pomáha ľuďom nielen pri nákupoch na splátky priamo v obchodoch a na internete, ale ponúka aj hotovostné úvery a úvery na autá, konsolidáciu existujúcich pôžičiek či kreditné karty. Na Slovensku poskytol Home Credit Slovakia, a.s.
v roku 2022 úvery v celkovej výške 247,5 miliónov eur. Viac na www.homecredit.sk

Skupina PPF pôsobí v Európe, Ázii a Severnej Amerike. Investuje do rôznych odvetví - od telekomunikácií a médií cez finančné služby, elektronický obchod, biotechnológie až po nehnuteľnosti a mobilitu. Skupina má aktíva v hodnote takmer 40 miliárd eur a celosvetovo zamestnáva viac ako 60 000 ľudí (k 31. 12. 2022).




­