Xiaomi Pay • Home Credit Slovakia a.s. • Home Credit Slovakia, a.s.

Plaťte pohodlne s Xiaomi Pay

Stačí na termináli pípnuť inteligentnými hodinkami.

DESK Xiaomi Pay

Jednoducho zaplatíte v obchode alebo vyberiete hotovosť z bezkontaktného bankomatu.

Pri platbe hodinkami nepotrebujete telefón ani prístup k internetu.

Kartu si pridáte do aplikácie Xiaomi Pay na pár kliknutí

Na nastavenie budete potrebovať telefón so systémom Android alebo iOS
a aktívnou funkciou NFC.

  • 1.

    Stiahnite si aplikáciu Mi Fitness (Xiaomi Wear) do svojho telefónu.

  • 2.

    Prihláste sa do svojho účtu Xiaomi alebo si vytvorte nový.

  • 3.

    Spárujte s aplikáciou svoje hodinky alebo náramok.

  • 4.

    Kliknite v aplikácii v telefóne na ikonku Xiaomi Pay a nastavte si PIN kód hodiniek.

  • 5.

    Vyberte „Pridať kartu“, zadajte údaje svojej karty a postupujte podľa ďalších inštrukcií.

Ešte od nás nemáte úver s kartou? Požičiame vám na kartu až 10 000 € na čokoľvek a splácať môžete každý mesiac, koľko chcete. Stačí poslať vždy aspoň minimálnu splátku. Alebo si vybavte Šikovný účet na výhodné nákupy online aj v predajniach.

Najčastejšie otázky k aplikácii Xiaomi Pay

Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete tu, pomôžeme vám na čísle 0850 850 445.

Čo je Xiaomi Pay?

Aplikácia pre inteligentné hodinky a náramky Xiaomi, vďaka ktorej s nimi môžete pohodlne platiť v obchodoch bez nutnosti mať pri sebe peňaženku alebo telefón. Kartu do Xiaomi Pay pridáte vo svojom mobilnom zariadení v aplikácii Mi Fitness (Xiaomi Wear), s ktorou máte spárované svoje hodinky.

Je platenie pomocou aplikácie Xiaomi Pay zadarmo?

Áno, využívanie služby je bez poplatku.

Môžem mať v aplikácii Xiaomi Pay viac kariet?

Áno. Všetky nami vydané bezkontaktné karty môžete do aplikácie zaregistrovať. Jednu z kariet si potom nastavíte ako predvolenú. Ak potrebujete zaplatiť inou než predvolenou kartou, môžete pred platbou kartu jednorazovo zmeniť.

Čo ak sa mi nedarí kartu do aplikácie Xiaomi Pay registrovať?

Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná. Pokiaľ za chybu môže technický problém, dostanete SMS správu s inštrukciami, ako ďalej postupovať.

Kde a ako môžem kartu v hodinkách alebo náramku použiť?

Platiť môžete na všetkých bezkontaktných platobných termináloch a vyberať zo všetkých bezkontaktných bankomatov podporujúcich Xiaomi Pay. Pred použitím hodiniek skontrolujte, že máte zapnutú funkciu NFC.

• Otvorte aplikáciu v hodinkách. Ak je to potrebné, zadajte PIN kód hodiniek.
• Vyberte kartu, ktorou chcete platiť, a priložte hodinky k platobnému terminálu.
• Pri výbere hotovosti zadajte v bankomate tiež PIN kód ku karte.

Potvrdenie o platbe alebo výbere uvidíte ihneď priamo na displeji hodiniek.

Musia byť hodinky pri platbe pripojené k internetu?

Nemusia. Z dôvodu bezpečnosti a správneho fungovania služby však odporúčame vaše hodinky pripojiť k internetu aspoň raz za týždeň. Tiež pravidelne kontrolujte, že verzia aplikácie Xiaomi Pay vo vašom mobilnom zariadení je aktuálna.

Môžem využiť aplikáciu Xiaomi Pay aj na platby na internete?

Bohužiaľ to nie je možné.

Je platenie hodinkami bezpečné?

Číslo vašej karty obchodník pri platení nevidí a nie je uložené ani v aplikácii Xiaomi Pay alebo v mobilnom zariadení.
Po určitom čase alebo po zložení a opätovnom nasadení hodiniek potvrdzujete transakciu PIN kódom svojich hodiniek, výber z bankomatu navyše aj PIN kódom ku karte.
Buďte opatrní, pokiaľ budete hodinky požičiavať iným osobám.
Pri strate, krádeži alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 0850 850 445.

Platbu sa mi nedarí vykonať. Čo s tým?

• Skontrolujte si, že máte kartu v aplikácii Xiaomi Pay v telefóne spárovanom s hodinkami správne zaregistrovanú.
• Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná a máte dostatočný zostatok.
• Uistite sa, že sa pokúšate platiť na bezkontaktnom platobnom termináli.
• V prípade, že sa vám s kartou v mobilnom zariadení aj tak nedarí zaplatiť, kontaktujte našu klientsku linku.

Môžem pomocou karty v hodinkách vybrať hotovosť z bankomatu?

Áno, ale iba v bankomatoch, ktoré sú vybavené bezkontaktnou technológiou podporujúcou Xiaomi Pay ako prostriedok na výber hotovosti.

Kde môžem vidieť históriu transakcií vykonaných hodinkami?

Posledných 10 transakcií nájdete v aplikácii Xiaomi Pay vo vašom telefóne (zobrazujú sa tu iba transakcie vykonané hodinkami alebo náramkom Xiaomi).
Prehľad transakcií všetkými vašimi mobilnými zariadeniami, v ktorých máte zaregistrovanú našu kartu, je vám k dispozícii v pravidelnom mesačnom výpise alebo v mobilnej aplikácii Home Credit, prípadne v Správcovi Financií.

Aký je rozdiel medzi štandardnou transakciou kartou a transakciou kartou v mobilnom zariadení?

Líšia sa iba formou použitého platobného prostriedku (platobná karta alebo mobilné zariadenie). Pokiaľ ide o prípadné súvisiace poplatky, spracovanie transakcií, postupy pri reklamácii transakcií apod., je na oba typy nazerané rovnako.

Majú transakcie mobilným zariadením nastavené nejaké limity?

Pre tieto platby platia rovnaké limity, ktoré máte nezastavené na vašej karte. V prípade, že by sme na tieto transakcie zaviedli špeciálny limit, budeme vás informovať.

Do kedy platí karta registrovaná v mobilnom zariadení?

Karta registrovaná v mobilnom zariadení (tzv. token) platí maximálne 36 mesiacov od registrácie do aplikácie Xiaomi Pay. Ovplyvňuje ju ale aj platnosť fyzickej alebo virtuálnej platobnej karty. V prípade, že vám vyprší platnosť tokenu (karty v mobilnom zariadení), je nutné kartu z aplikácie Xiaomi Pay odstrániť a registrovať znova. Ak predtým prestane platiť fyzická/virtuálna platobná karta alebo ste požiadali o náhradnú kartu, je nutné ju v aplikácii Xiaomi Pay znovu zaregistrovať, akonáhle ju dostanete. Zároveň z aplikácie odoberte starú kartu. Pokiaľ vám náhradná alebo obnovená karta neprišla, kontaktujte našu klientsku linku 0850 850 445.

Ako postupovať, keď stratím mobilné zariadenie?

Pri strate, krádeži alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 0850 850 445. Kartu môžete z Xiaomi Pay odobrať v aplikácii Mi Fitness (Xiaomi Wear).

Čo ak si zaobstarám nové mobilné zariadenie?

Pri zaobstaraní nového mobilného zariadenia je znovu potrebné zaregistrovať kartu do aplikácie Xiaomi Pay. Ak už staré mobilné zariadenie nebudete používať alebo ho prípadne budete dávať k dispozícii inej osobe, nezabudnite odstrániť kartu z aplikácie Xiaomi Pay. Nebojte sa, odobratie z aplikácie nemá žiadny vplyv na vašu fyzickú alebo virtuálnu platobnú kartu. Tú môžete používať ďalej.

Xiaomi, Xiaomi Pay a Mi Fitness (Xiaomi Wear) sú ochranné známky spoločnosti Xiaomi Mobile Software Co. Ltd.