preload obrazku pro baner

NAKUPUJTE BEZPEČNEJŠIE

Plaťte bezkontaktne mobilným telefónom alebo inteligentnými hodinkami s Apple Pay.

NAKUPUJTE BEZPEČNEJŠIE

Plaťte bezkontaktne mobilným telefónom alebo inteligentnými hodinkami s Apple Pay.

Plaťte bezkontaktne mobilným telefónom alebo inteligentnými hodinkami s Apple Pay.

Začnite platiť bezkontaktne svojím iPhonom, iPadom alebo Apple Watch. Je to bezpečné, jednoduché a rýchle. Stačí si pridať našu kartu do Apple Pay cez mobilnú aplikáciu Home Credit alebo priamo v Apple Wallet.

PRIDANIE V MOBILNEJ APLIKÁCII HOME CREDIT

Ešte nemáte aplikáciu Home Credit. Stiahnuť.

SPUSTITE APLIKÁCIU

Prihláste sa do mobilnej aplikácie Home Credit. Ak ju ešte nemáte, najprv si ju nainštalujte.

<p><strong>SPUSTITE APLIKÁCIU</strong></p>

VYBERTE KARTU

Prejdite na detail karty a stlačte tlačidlo „Pridať do Apple Wallet“ pod obrázkom karty.

<p><strong>VYBERTE KARTU</strong></p>

POTVRĎTE

Skontrolujte, že údaje súhlasia. Odsúhlaste podmienky a je to.

<p><strong>POTVRĎTE</strong></p>

Pridanie v Apple Wallet

Neviete si rady? Pozrite sa na podrobný návod

Spustite v iPhone Apple Wallet.

Vyfotografujte kartu, alebo údaje prepíšte ručne.

Všetko potvrďte SMS kódom.

BEZPEČNEJŠIE A JEDNODUCHŠIE BEZKONTAKTNÉ NAKUPOVANIE

PRILOŽTE

Jednoducho iPhone, iPad alebo Apple Watch priložte k bezkontaktnému terminálu.

<p><strong>PRILOŽTE</strong></p>

POTVRĎTE

Transakciu potvrďte Face ID, odtlačkom prsta alebo bezpečnostným kódom.

<p><strong>POTVRĎTE</strong></p>

Video návod k Apple Pay nájdete na stránkach Apple.

Prejsť na návod

Hlavné výhody Apple Pay

BEZPEČIE

Všetky transakcie potvrdzujete Face ID, odtlačkom prsta alebo bezpečnostným kódom.

POHODLIE

Odpadá hľadanie peňaženky a vyťahovanie karty.

KONTROLA

Dôležité informácie vidíte vždy na svojom zariadení.

Apple Pay funguje na všetkých miestach označených symbolmi Apple Pay alebo bezkontaktnej platby.

Ešte nemáte našu kartu, alebo ju nemôžete nájsť, a chcete platiť mobilným telefónom?
Bezplatne vám ju pošleme. Volajte 0850 111 118.

Apple Pay – najčastejšie otázky

Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete v zozname nižšie, pomôžeme vám na čísle 0850 850 445.

Čo je Apple Pay a ako funguje?

Služba umožňujúca platby kartou prostredníctvom mobilného zariadenia Apple s operačným systémom iOS a technológiou NFC. Stačí svoju kartu zaregistrovať do aplikácie Wallet a môžete rýchlo a jednoducho platiť svojím iPhonom, Apple Watch i ďalšími zariadeniami od Apple.

Je možné mať v aplikácii Wallet viac kariet?

Áno, všetky naše bezkontaktné karty si môžete pridať do aplikácie. Ak máte v aplikácii viac kariet, je nutné zvoliť východiskovú. Pri každej platbe si môžete voľbu východiskovej karty zmeniť podľa vašej potreby.

Čo keď sa mi nedarí pridať kartu do aplikácie Wallet?

Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná. V prípade technického problému pri registrácii dostanete SMS správu s inštrukciami, ako ďalej postupovať. Prípadne sa môžete pozrieť na návod na stránkách Apple.

Je služba Apple Pay zadarmo?

Áno, za tieto služby spoločnosť Apple ani naša spoločnosť neúčtuje žiadny poplatok.

Je nutné zadávať pri registrácii karty do aplikácie Wallet aj iné údaje?

Spoločnosť Apple, poskytovateľ služby Apple Pay, vyžaduje Apple účet čiže Apple ID. Ak Apple ID ešte nemáte, vytvoríte si ho jednoducho vo svojom iPhone alebo počítači, prípadne môžete byť vyzvaní na aktualizáciu alebo doplnenie údajov v Apple ID.

Kde a ako je možné kartu v mobilnom zariadení používať?

Platiť môžete na všetkých bezkontaktných platobných termináloch a vyberať zo všetkých bezkontaktných bankomatov podporujúcich Apple Pay. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Potvrdenie o zaplatení uvidíte bezprostredne po platbe na displeji mobilného zariadenia.

Môžem kartou registrovanou v aplikácii Wallet platiť tiež na internete?

Áno, je to možné u vybraných obchodníkov, ktorí túto metódu podporujú. V takom prípade sa vám platba pomocou služby Apple Pay sama ponúkne ako jedna z možností úhrady objednávky.

Je to bezpečné?

Áno, je to dokonca jednoduchšie a pohodlnejšie než bežná platba kartou. Číslo vašej karty pri platení s Apple Pay obchodník nevidí a nie je k dispozícii v aplikácii Wallet, službe Apple Pay ani v mobilnom zariadení. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Pri strate, krádeži, poškodení alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme.

Musí byť mobilné zariadenie pri platbe na bezkontaktnom platobnom termináli pripojené k internetu?

Nie, nie je to nutné. Z dôvodu bezpečnosti a správneho fungovania služby ale odporúčame vaše mobilné zariadenie pripojiť k internetu aspoň raz za týždeň, prípadne sa uistiť, že je verzia aplikácie vo vašom zariadení aktuálna.

Čo robiť v prípade, ak sa mi nedarí uskutočniť transakciu?

Skontrolujte, že máte správne zaregistrovanú kartu v aplikácii Wallet, vaša karta je stále aktívna a platná a máte na nej dosť peňazí. Uistite sa, že sa pokúšate platiť na bezkontaktnom platobnom termináli. V prípade, že sa vám s kartou v mobilnom zariadení ani tak nedarí zaplatiť, kontaktujte našu klientsku linku.

Kde môžem vidieť históriu transakcií uskutočnených prostredníctvom mobilného zariadenia?

Transakcie uskutočnené mobilným zariadením nájdete v aplikácii Wallet v detaile karty (zobrazíte si len transakcie daným zariadením). Kompletnú históriu transakcií kreditných i úverových kariet, ktoré máte od nás, nájdete v aplikácii Home Credit, v mesačnom výpise alebo v Správcovi financií.

Aký je rozdiel medzi štandardnou transakciou kartou a transakciou kartou v mobilnom zariadení?

Líši sa nosičom – plastová karta vs. mobilné zariadenie. Ostatné vlastnosti sú rovnaké. Platí to pre spracovanie transakcií, limity i prípadné poplatky a reklamácie.

Aké sú limity transakcií mobilným zariadením?

Momentálne sú limity pre platby Apple Pay rovnaké ako tie na vašej karte. V prípade, že by sme na tieto transakcie zaviedli špeciálny limit, budeme vás informovať.

Do kedy platí karta registrovaná v mobilnom zariadení?

Karta registrovaná v mobilnom zariadení (tzv. token) platí maximálne 36 mesiacov od registrácie do aplikácie Wallet. Ovplyvňuje ju ale tiež platnosť fyzickej platobnej karty. V prípade, že vám vyprší platnosť tokenu (karty v mobilnom zariadení), je nutné kartu z aplikácie Wallet odstrániť a registrovať znova. Ak skôr prestane platiť fyzická platobná karta, stačí si aktivovať novo zaslanú platobnú kartu. Aktiváciou sa automaticky spáruje s tokenom karty v mobilnom zariadení. Ak vám karta nepríde, kontaktujte našu klientsku linku 0850 850 445.

Ako postupovať, keď stratím mobilné zariadenie?

Pri strate, krádeži, poškodení karty alebo jej neoprávnenom použití v mobilnom zariadení volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme. Zariadenie Apple môžete vzdialene uzamknúť prihlásením sa k vášmu Apple účtu cez webovú službu iCloud.

Čo keď si kúpim nové mobilné zariadenie?

Pri zakúpení nového mobilného zariadenia je znova potrebné zaregistrovať kartu do aplikácie Wallet. Ak už staré mobilné zariadenie nebudete používať alebo ho prípadne budete dávať k dispozícii inej osobe, nezabudnite odobrať kartu z aplikácie Wallet. Nebojte sa, odobratie z aplikácie Wallet nemá žiadny vplyv na vašu fyzickú platobnú kartu. Tú môžete používať ďalej.