Platba mobilom - Apple Pay • Home Credit Slovakia a.s. • Home Credit…

Plaťte bezpečne s Apple Pay

Stačí na termináli pípnuť hodinkami Apple Watch, iPhonom alebo iPadom.

1968 hero banner gpay 1944x1356px e9fc12e9 9d73f67e1abfd09bc8516ddeb947e40f

Jednoducho zaplatíte v obchode alebo vyberiete hotovosť z bezkontaktného bankomatu.

Platba je zabezpečená odtlačkom prsta, kódom alebo Face ID.

Kartu pridáte do Peňaženky Apple na pár kliknutí

Budete potrebovať iPhone s aktivovanou funkciou NFC a nainštalovanou aplikáciou Home Credit.

  • 1. Spustite aplikáciu Home Credit

    Kliknutím na box prejdite na detail produktu.

  • 2. Prejdite na detail karty

    Dole v menu kliknite na položku Karta.

  • 3. Kliknite na Pridať do Peňaženky Apple

    Dokončite proces pridania karty a môžete začať platiť i vyberať z bankomatu mobilom alebo inteligentnými hodinkami.

Alebo si kartu pridajte do Peňaženky Apple priamo.

Ešte od nás nemáte úver s kartou? Požičiame vám na kartu až 10 000 € na čokoľvek a splácať môžete každý mesiac, koľko chcete. Stačí poslať vždy aspoň minimálnu splátku. Alebo si vybavte Šikovný účet na výhodné nákupy online aj v predajniach.

Apple Pay – najčastejšie otázky

Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete tu,
pomôžeme vám na tel. čísle 0850 850 445.

Čo je Apple Pay a ako funguje?

Služba umožňujúca platby kartou prostredníctvom mobilného zariadenia Apple s operačným systémom iOS a technológiou NFC. Stačí svoju kartu zaregistrovať do aplikácie Peňaženka Apple a môžete rýchlo a jednoducho platiť svojím iPhonom, Apple Watch aj ďalšími zariadeniami od Applu. Za službu Apple Pay si spoločnosť Apple, ani naša spoločnosť, neúčtuje žiadny poplatok.

Je možné mať v aplikácii Peňaženka Apple viac kariet?

Áno, všetky naše bezkontaktné karty si môžete pridať do aplikácie. Pokiaľ máte v aplikácii viac kariet, zvolíte si predvolenú kartu. Pri každej platbe si môžete voľbu východiskovej karty zmeniť podľa vašej potreby.

Čo ak sa mi nedarí pridať kartu do aplikácie Peňaženka Apple?

Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná. V prípade technického problému pri registrácii dostanete SMS správu s inštrukciami, ako ďalej postupovať. Prípadne sa môžete pozrieť na návod na stránkach spoločnosti Apple.

Je nutné zadávať pri registrácii karty do aplikácie Peňaženka Apple aj iné údaje?

Spoločnosť Apple, poskytovateľ služby Apple Pay, vyžaduje Apple účet alebo Apple ID. Pokiaľ Apple ID ešte nemáte, vytvoríte si ho jednoducho vo svojom iPhone alebo počítači. Prípadne môžete byť vyzvaní na aktualizáciu alebo doplnenie údajov v Apple ID.

Kde a ako je možné kartu v mobilnom zariadení používať?

Platiť môžete online a na všetkých bezkontaktných platobných termináloch a vyberať zo všetkých bezkontaktných bankomatov podporujúcich Apple Pay. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Potvrdenie o zaplatení uvidíte bezprostredne po platbe na displeji mobilného zariadenia.

Je to bezpečné?

Áno. Číslo vašej karty pri platení s Apple Pay obchodník nevidí a nie je k dispozícii v aplikácii Peňaženka, službe Apple Pay ani v mobilnom zariadení. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Pri strate, krádeži, poškodení alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme.

Musí byť mobilné zariadenie pri platbe prostredníctvom bezkontaktného platobného terminálu pripojené k internetu?

Nie, nie je to potrebné. Z dôvodu bezpečnosti a správneho fungovania služby však odporúčame vaše mobilné zariadenie pripojiť k internetu aspoň raz za týždeň, prípadne sa uistiť, že je verzia aplikácie Peňaženka Apple vo vašom zariadení aktuálna.

Čo robiť v prípade, ak sa mi nedarí vykonať transakciu?

Skontrolujte, že máte správne zaregistrovanú kartu v aplikácii Peňaženka, vaša karta je stále aktívna a platná a máte na nej dosť peňazí. Uistite sa, že sa pokúšate platiť prostredníctvom bezkontaktného platobného terminálu. V prípade, že sa vám s kartou v mobilnom zariadení aj tak nedarí zaplatiť, kontaktujte našu klientsku linku.

Kde môžem vidieť históriu transakcií uskutočnených prostredníctvom mobilného zariadenia?

Transakcie uskutočnené mobilným zariadením nájdete v aplikácii Peňaženka Apple v detaile karty (zobrazíte si len transakcie daným zariadením). Kompletnú históriu transakcií kreditných kariet, ktoré máte od nás, nájdete v aplikácii Home Credit, v mesačnom výpise alebo v Správcovi financií.

Dokedy platí karta registrovaná v mobilnom zariadení?

Karta registrovaná v mobilnom zariadení (tzv. token) platí maximálne 36 mesiacov od registrácie do aplikácie Peňaženka Apple. Ovplyvňuje ju ale aj platnosť fyzickej alebo virtuálnej platobnej karty. V prípade, že vám vyprší platnosť tokenu (karty v mobilnom zariadení), je nutné kartu z aplikácie Peňaženka Apple odstrániť a zaregistrovať znova. Pokiaľ skôr prestane platiť fyzická/virtuálna platobná karta, stačí si aktivovať novo zaslanú platobnú kartu. Aktiváciou sa automaticky spáruje s tokenom karty v mobilnom zariadení. Pokiaľ vám karta nepríde, kontaktujte našu klientsku linku 0850 850 445.

Ako postupovať, keď stratím mobilné zariadenie?

Pri strate, krádeži, poškodení karty alebo jej neoprávnenom použití v mobilnom zariadení volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme. Zariadenie Apple môžete vzdialene uzamknúť prihlásením sa k vášmu Apple účtu cez webovú službu iCloud.

Čo ak si zaobstarám nové mobilné zariadenie?

Pri obstaraní nového mobilného zariadenia je znovu potrebné zaregistrovať kartu do aplikácie Peňaženka Apple. Ak už staré mobilné zariadenie nebudete používať, alebo ho prípadne budete poskytovať k dispozícii inej osobe, nezabudnite odobrať kartu z aplikácie Peňaženka Apple. Nebojte sa, odobratie z aplikácie Peňaženka Apple nemá žiadny vplyv na vašu fyzickú alebo virtuálnu platobnú kartu. Tú môžete používať ďalej.