SPUSTITE APLIKÁCIU
Prihláste sa do mobilnej aplikácie Home Credit. Ak ju ešte nemáte, najprv si ju nainštalujte.
Plaťte bezkontaktne mobilným telefónom alebo inteligentnými hodinkami s Apple Pay.
Začnite platiť bezkontaktne svojím iPhonom, iPadom alebo Apple Watch. Je to bezpečné, jednoduché a rýchle. Stačí si pridať našu kartu do Apple Pay cez mobilnú aplikáciu Home Credit alebo priamo v Apple Wallet.
Ešte nemáte aplikáciu Home Credit. Stiahnuť.
Prihláste sa do mobilnej aplikácie Home Credit. Ak ju ešte nemáte, najprv si ju nainštalujte.
Prejdite na detail karty a stlačte tlačidlo „Pridať do Apple Wallet“ pod obrázkom karty.
Skontrolujte, že údaje súhlasia. Odsúhlaste podmienky a je to.
Pridanie v Apple Wallet
Neviete si rady? Pozrite sa na podrobný návod
Spustite v iPhone Apple Wallet.
Vyfotografujte kartu, alebo údaje prepíšte ručne.
Všetko potvrďte SMS kódom.
Jednoducho iPhone, iPad alebo Apple Watch priložte k bezkontaktnému terminálu.
Transakciu potvrďte Face ID, odtlačkom prsta alebo bezpečnostným kódom.
Video návod k Apple Pay nájdete na stránkach Apple.
Hlavné výhody Apple Pay
Všetky transakcie potvrdzujete Face ID, odtlačkom prsta alebo bezpečnostným kódom.
Odpadá hľadanie peňaženky a vyťahovanie karty.
Dôležité informácie vidíte vždy na svojom zariadení.
Apple Pay funguje na všetkých miestach označených symbolmi Apple Pay alebo bezkontaktnej platby.
Ešte nemáte našu kartu, alebo ju nemôžete nájsť, a chcete platiť mobilným telefónom?
Bezplatne vám ju pošleme. Volajte 0850 111 118.
Apple Pay – najčastejšie otázky
Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete v zozname nižšie, pomôžeme vám na čísle 0850 850 445.
Služba umožňujúca platby kartou prostredníctvom mobilného zariadenia Apple s operačným systémom iOS a technológiou NFC. Stačí svoju kartu zaregistrovať do aplikácie Wallet a môžete rýchlo a jednoducho platiť svojím iPhonom, Apple Watch i ďalšími zariadeniami od Apple.
Áno, všetky naše bezkontaktné karty si môžete pridať do aplikácie. Ak máte v aplikácii viac kariet, je nutné zvoliť východiskovú. Pri každej platbe si môžete voľbu východiskovej karty zmeniť podľa vašej potreby.
Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná. V prípade technického problému pri registrácii dostanete SMS správu s inštrukciami, ako ďalej postupovať. Prípadne sa môžete pozrieť na návod na stránkách Apple.
Áno, za tieto služby spoločnosť Apple ani naša spoločnosť neúčtuje žiadny poplatok.
Spoločnosť Apple, poskytovateľ služby Apple Pay, vyžaduje Apple účet čiže Apple ID. Ak Apple ID ešte nemáte, vytvoríte si ho jednoducho vo svojom iPhone alebo počítači, prípadne môžete byť vyzvaní na aktualizáciu alebo doplnenie údajov v Apple ID.
Platiť môžete na všetkých bezkontaktných platobných termináloch a vyberať zo všetkých bezkontaktných bankomatov podporujúcich Apple Pay. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Potvrdenie o zaplatení uvidíte bezprostredne po platbe na displeji mobilného zariadenia.
Áno, je to možné u vybraných obchodníkov, ktorí túto metódu podporujú. V takom prípade sa vám platba pomocou služby Apple Pay sama ponúkne ako jedna z možností úhrady objednávky.
Áno, je to dokonca jednoduchšie a pohodlnejšie než bežná platba kartou. Číslo vašej karty pri platení s Apple Pay obchodník nevidí a nie je k dispozícii v aplikácii Wallet, službe Apple Pay ani v mobilnom zariadení. Každú platbu je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (Face ID, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Pri strate, krádeži, poškodení alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme.
Nie, nie je to nutné. Z dôvodu bezpečnosti a správneho fungovania služby ale odporúčame vaše mobilné zariadenie pripojiť k internetu aspoň raz za týždeň, prípadne sa uistiť, že je verzia aplikácie vo vašom zariadení aktuálna.
Skontrolujte, že máte správne zaregistrovanú kartu v aplikácii Wallet, vaša karta je stále aktívna a platná a máte na nej dosť peňazí. Uistite sa, že sa pokúšate platiť na bezkontaktnom platobnom termináli. V prípade, že sa vám s kartou v mobilnom zariadení ani tak nedarí zaplatiť, kontaktujte našu klientsku linku.
Transakcie uskutočnené mobilným zariadením nájdete v aplikácii Wallet v detaile karty (zobrazíte si len transakcie daným zariadením). Kompletnú históriu transakcií kreditných i úverových kariet, ktoré máte od nás, nájdete v aplikácii Home Credit, v mesačnom výpise alebo v Správcovi financií.
Líši sa nosičom – plastová karta vs. mobilné zariadenie. Ostatné vlastnosti sú rovnaké. Platí to pre spracovanie transakcií, limity i prípadné poplatky a reklamácie.
Momentálne sú limity pre platby Apple Pay rovnaké ako tie na vašej karte. V prípade, že by sme na tieto transakcie zaviedli špeciálny limit, budeme vás informovať.
Karta registrovaná v mobilnom zariadení (tzv. token) platí maximálne 36 mesiacov od registrácie do aplikácie Wallet. Ovplyvňuje ju ale tiež platnosť fyzickej platobnej karty. V prípade, že vám vyprší platnosť tokenu (karty v mobilnom zariadení), je nutné kartu z aplikácie Wallet odstrániť a registrovať znova. Ak skôr prestane platiť fyzická platobná karta, stačí si aktivovať novo zaslanú platobnú kartu. Aktiváciou sa automaticky spáruje s tokenom karty v mobilnom zariadení. Ak vám karta nepríde, kontaktujte našu klientsku linku 0850 850 445.
Pri strate, krádeži, poškodení karty alebo jej neoprávnenom použití v mobilnom zariadení volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme. Zariadenie Apple môžete vzdialene uzamknúť prihlásením sa k vášmu Apple účtu cez webovú službu iCloud.
Pri zakúpení nového mobilného zariadenia je znova potrebné zaregistrovať kartu do aplikácie Wallet. Ak už staré mobilné zariadenie nebudete používať alebo ho prípadne budete dávať k dispozícii inej osobe, nezabudnite odobrať kartu z aplikácie Wallet. Nebojte sa, odobratie z aplikácie Wallet nemá žiadny vplyv na vašu fyzickú platobnú kartu. Tú môžete používať ďalej.