Odhlásenie papierových výpisov

Prečo sa stále spoliehate na papierový výpis k svojej karte?
Elektronický výpis je zadarmo a nájdete ho vždy
na www.SpravcaFinancii.sk, alebo vo svojom e-maile.
Navyše ušetríte kroky pracovníkom pošty a pomôžete
chrániť prírodu.

Výhody elektronických výpisov

  • Výšku splátky budete poznať s predstihom
  • Máte viac času na úhradu splátky
  • A hlavne šetríte prírodu

Zmena vám zaberie len pár minút a je úplne ZADARMO,
stačí vyplniť krátky formulár.

Ďakujeme!

Odľahčite svoju schránku

Stisknutím tlačítka Odoslať potvrdzujete, že sme sa dohodli na zrušení zasielania papierových výpisov a súčasne súhlasíte so zasielaním elektronických výpisov na e-mailovú adresu, ktorú ste vyplnili v tomto formulári.

  • Naše ceny sú vždy transparentné, pri podpise zmluvy budete presne vedieť, koľko a za čo zaplatíte. Všetko o našich zásadách
  • Ak s našou pôžičkou nie ste spokojní, môžete nám peniaze do 1 mesiaca vrátiť. Všetko o našich zásadách
  • Každú žiadosť zodpovedne overujeme a odporúčame, či si pôžičku zobrať, alebo finančnú situáciu riešiť iným, bezpečnejším spôsobom. Všetko o našich zásadách
  • Pri hotovostných pôžičkách ponúkame prístup k peniazom najneskôr nasledujúci pracovný deň po podpise zmluvy. Všetko o našich zásadách
  • Aktuálny stav pôžičky môžete zistiť prostredníctvom počítača alebo telefónu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetko o našich zásadách
  • Naše pôžičky sú vždy bezpečné a poskytujú maximálný komfort pri splácaní. Všetko o našich zásadách
  • Blížiacu sa splátku Vám vždy pripomenieme v takom termíne, aby ju bolo možné zaplatiť bez sankcií. Všetko o našich zásadách
  • Pokiaľ bude behom splácania potreba, vždy vám pomôžeme. Všetko o našich zásadách
  • Robíme všetko pre to, aby ste na spojenie s operátorom nečakali dlhšie ako 1 minútu. Ak sa tak stane a budete si to priať, zavoláme Vám ešte v ten deň naspäť. Všetko o našich zásadách
  • Na klientsku linku nám stačí zavolať iba raz. Ak Vašu požiadavku nevyriešime pri prvom telefonáte, do 5 pracovných dní Vám zavoláme s návrhom riešenia. Všetko o našich zásadách

Poradňa a dokumenty na stiahnutie

Celá poradňa

Často kladené otázky

Aké sú podmienky získania karty?

Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony. Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Na aký účel môžem kartu využiť?

Kartu môžete využiť na platby u obchodníkov v Slovenskej republike i v zahraničí, na výbery z bankomatu v Slovenskej republike i v zahraničí alebo na platby na internete.

Koľko zaplatím za schválenie a vydanie karty?

Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok, je úplne zadarmo.

Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?

Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj ​​elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.

Ako si môžem navýšiť úverový rámec na karte?

O zmenu výšky úverového rámca môžete požiadať vyplnením tlačiva Žiadosť o zmenu výšky kreditného rámca, ktoré je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti.

Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?

Emailový výpis nahrádza papierový. Môžete si však nechať zasielať papierový aj elektronický výpis. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.
Všetky najčastejšie otázky

Často kladené otázky

Môžem si k pôžičke dohodnúť poistenie pre prípad, že nebudem môcť splácať?

Áno, ak spĺňate podmienky pre vstup do poistenia, môžete si pri uzatváraní úverovej zmluvy zvoliť Poistenie výdavkov .. Poistné plnenie z daného poistenia sa vypláca priamo klientovi, ktorý sa podľa svojho uváženia rozhodne, ako ich použije. Bližšie informácie k poisteniu nájdete TU .

Aké sú podmienky získania karty?

Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony. Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Na aký účel môžem kartu využiť?

Kartu môžete využiť na platby u obchodníkov v Slovenskej republike i v zahraničí, na výbery z bankomatu v Slovenskej republike i v zahraničí alebo na platby na internete.

Koľko zaplatím za schválenie a vydanie karty?

Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok, je úplne zadarmo.

Ako si mám kartu aktivovať?

Po schválení žiadosti Vám karta bude zaslaná spolu s inštrukciami k aktivácii. Kartu aktivujete telefonicky prostredníctvom hlasového automatu alebo s pomocou operátora. Sami si potom zvolíte PIN, ktorý budete k svojej karte používať.

Ako mám svoju kartu chrániť?

  • Vaša karta je chránená PIN kódom, ktorý je známy iba Vám. Vo vlastnom záujme uchovajte PIN v tajnosti a v žiadnom prípade ho nenoste spolu s kartou. Ak Vám ju niekto ukradne, dávate mu tak možnosť vybrať Vaše peniaze z bankomatu alebo platiť za tovar ešte pred tým, než vôbec stratu zaregistrujete.
  • Pri výbere z bankomatu sa presvedčte, že nikto nemôže odpozorovať PIN, ktorý zadávate.
  • Kartu ihneď po obdržaní podpíšte popisovačom na zadnom prúžku.
  • Kartu nikomu nepožičiavajte, ani nemajte na papieriku v peňaženke napísané údaje ako je jej číslo, platnosť alebo CVV / CVC kód (posledné trojčíslie na podpisovom prúžku karty).
  • Kartu tiež nedávajte ako zálohu napríklad na recepciách hotelov, autopožičovní a pod.
  • Nenoste kartu priamo v peňaženke spolu s hotovosťou a dokladmi. V prípade krádeže tak totiž prídete o všetko - peniaze, doklady, karty, ďalšie preukazy a pod. Kúpte si radšej púzdro na doklady, kde budete mať karty oddelené od peňazí.
  • Nezabúdajte si starostlivo uzatvárať svoju kabelku, nenoste doklady a karty voľne po vreckách.
  • Pri nakupovaní neukladajte púzdro s kartou voľne do nákupného košíka, nie je väčšieho lákadla pre zlodejov.
  • Pri platbe majte kartu neustále na očiach. Nedopustite, aby napríklad v reštaurácii odišiel čašník sám s Vašou kartou od Vášho stola.
  • Ak sa rozhodnete platiť kartou na internete, vyberte si osvedčené servery a zabehnuté internetové obchody, najlepšie obchodníkov označených ako 3D Secure.
  • Ak nepoužívate kartu pre platby online, nechajte si možnosť platenia na internete zablokovať.
  • Ak od nás dostanete informáciu o neserióznosť obchodníka a kvôli bezpečnosti Vám vystavíme kartu novú, vyvarujte sa jej ďalšieho použitia u tohto obchodníka.
  • Ak zistíte, že ste kartu stratili, urýchlene ju zablokujte na telefónnom čísle 0850 003 010. Táto služba je zo zákona zadarmo.
  • Chráňte kartu pred mechanickým poškodením, nadmernou teplotou a iným škodlivým vplyvom.

Mám si ku karte vybaviť poistenie?

Poistenie Vás chráni pre prípad, že Vaše pravidelné príjmy, a teda aj schopnosť splácať záväzky, ohrozí choroba či iná nepriaznivá životná situácia.

Ako si môžem navýšiť úverový rámec na karte?

O zmenu výšky úverového rámca môžete požiadať vyplnením tlačiva Žiadosť o zmenu výšky kreditného rámca, ktoré je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti.

Podporujú službu 3D Secure všetci obchodníci na internete?

V Slovenskej republike a v Európe podporuje službu väčšina internetových predajcov a aj vo svete ich počet prudko rastie.

Čo mám robiť, ak som kartu stratil alebo mi bola ukradnutá?

Stratu alebo krádež karty ohláste okamžite telefonicky klientskemu centru Home Credit na číslo 0850 11 11 18, alebo 033 776 72 46, pre volanie zo zahraničia zvoľte +421 337 767 246. Kartu Vám bezplatne zablokujeme. Zároveň môžete požiadať o vydanie novej karty.

Môžem zaplatiť kartou v e-shope, ktorý nepoužíva 3D Secure?

Áno, svojou kartou môžete platiť bez ohľadu na to, či obchodník podporuje službu 3D secure, alebo nie.

Je možné získať kartu aj bez poistenia?

Áno, zmluvu ku karte možno uzavrieť aj bez poistenia. Poistenie Vám ale doporučujeme.

Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?

Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj ​​elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.

Koľko služba 3D Secure stojí?

Zabezpečenie 3D Secure je pre držiteľov kariet úplne ZDARMA, vrátane zasielania SMS či e-mailu s overovacími kódmi.

Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?

Emailový výpis nahrádza papierový. Môžete si však nechať zasielať papierový aj elektronický výpis. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.

Vzťahuje sa 3D Secure aj na výbery z bankomatu a transakcie v kamenných obchodoch?

Nie. Služba 3D Secure zabezpečuje iba platby na internete.

Sadzobníky

Zobraziť všetky sadzobníky

Informácie k zmluve

Zobraziť všetky informácie k zmluve

Informácie k poisteniu

Zobraziť všetky informácie k poisteniu

Formuláre

Zobraziť všetky formuláre

Informácie

Zobraziť všetky informácie a poučenie
 

Pre výšku pôžičky 2 400 eur, výške splátky 49 €, počtu splátok 84 a lehote splatnosti 15. 6. 2021 je úroková sadzba 16,62 % p.a., RPMN 18,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 4116 €. Splátka nezahŕňa poplatky za voliteľné doplnkové služby. Pri splnení podmienok pre vrátenie 1/2 zaplatených úrokov je úrok 9,59 % p.a., RPMN 10,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 3 258,01 €.

Uvedené hodnoty sú počítané pri dátume poskytnutia úveru 1. 6. 2014, prvej splátke k 1. 7. 2014 a so splatnosťou ďalších splátok k 15. dňu v mesiaci počínajúc 15. 8. 2014. Každá žiadosť o úver je posudzovaná individuálne a môže sa od prezentovanej líšiť. Pri schvaľovaní úveru môžu byť získané informácie z úverových registrov SOLUS a Nebankového registra klientskych informácií. Viac informácií vrátane informácií o úverových registroch nájdete na www.solus.sk, www.nbcb.skwww.HomeCredit.sk.

Ponuka nie je verejný prísľub a platí do 7. 7. 2014 pri splnení podmienok Home Credit Slovakia, a.s., Teplická 7434/147, Piešťany 921 22, IČO: 36234176., ktorý je poskytovateľ finančných služieb a prevádzkovateľ osobných údajov.

Sprostredkovateľom je Crystal Call, a.s., Hálkova 1/A, Bratislava 831 03, IČO: 35880805.

x