Platba mobilom - Google Pay • Home Credit Slovakia, a.s.

Plaťte bezpečne s Google Pay

Stačí na termináli pípnuť mobilom alebo inteligentnými hodinkami.

1968 hero banner gpay 1944x1356px e9fc12e9 9d73f67e1abfd09bc8516ddeb947e40f

Jednoducho zaplatíte v obchode alebo vyberiete hotovosť z bezkontaktného bankomatu.

Platba je zabezpečená odtlačkom prsta, kódom alebo rozpoznaním tváre.

Kartu si pridáte do Peňaženky Google na pár kliknutí

Budete potrebovať telefón s Androidom, aktivovanou funkciou NFC
a nainštalovanou aplikáciou Home Credit.

  • 1. Spustite aplikáciu Home Credit

    Kliknutím na box prejdite na detail produktu.

  • 2. Prejdite na detail karty

    Dole v menu kliknite na položku Karta.

  • 3. Kliknite na Pridať do Peňaženky Google

    Stlačte tlačidlo, dokončite proces pridania karty do Peňaženky Google a môžete začať platiť aj vyberať z bankomatu mobilom alebo inteligentnými hodinkami.

Ešte od nás nemáte úver s kartou? Požičiame vám na kartu až 10 000 € na čokoľvek a splácať môžete každý mesiac, koľko chcete. Stačí poslať vždy aspoň minimálnu splátku. Alebo si vybavte Šikovný účet na výhodné nákupy online aj v predajniach.

Google Pay – najčastejšie otázky

Ak odpoveď na svoju otázku nenájdete tu,
pomôžeme vám na čísle 0850 850 445.

Čo je Google Pay a ako funguje?

Služba umožňujúca platby kartou prostredníctvom mobilného zariadenia s Androidom a technológiou NFC. Stačí svoju kartu registrovať do aplikácie Peňaženka Google, a potom môžete rýchlo a jednoducho platiť svojim mobilným zariadením. Za službu Google Pay si spoločnosť Google ani naša spoločnosť neúčtuje žiadny poplatok.

Je možné mať v aplikácii Peňaženka Google viac kariet?

Áno, všetky naše bezkontaktné karty si môžete pridať do aplikácie. Pokiaľ máte v aplikácii viac kariet, zvolíte si predvolenú kartu. Pri každej platbe si môžete voľbu východiskovej karty zmeniť podľa vašej potreby.

Čo ak sa mi nedarí pridať kartu do aplikácie Peňaženka Google?

Skontrolujte, či je vaša karta stále aktívna a platná. V prípade technického problému pri registrácii obdržíte SMS správu s inštrukciami, ako ďalej postupovať. Prípadne sa môžete pozrieť na návod na stránkach spoločnosti Google.

Je nutné zadávať pri registrácii karty do aplikácie Peňaženka Google aj iné údaje?

Spoločnosť Google ako poskytovateľ aplikácie Peňaženka Google požaduje, aby ste mali založený Google účet. Ak Google účet ešte nemáte, aplikácia vás prevedie jeho založením. Ak Google účet máte, môžete byť vyzvaní na aktualizáciu alebo doplnenie údajov.

Kde a ako je možné kartu v mobilnom zariadení používať?

Platiť môžete online a na všetkých bezkontaktných platobných termináloch a vyberať zo všetkých bezkontaktných bankomatov podporujúcich Google Pay. Pri platbe do 20 € stačí rozsvietiť displej mobilného zariadenia. Platby nad 20 € je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (rozpoznanie tváre, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Potvrdenie o zaplatení uvidíte bezprostredne po platbe na displeji mobilného zariadenia.

Je to bezpečné?

Áno. Číslo vašej karty pri platení s Google Pay obchodník nevidí a nie je k dispozícii v aplikácii Peňaženka Google, službe Google Pay ani v mobilnom zariadení. Každú platbu nad 20 € je nutné prednastaveným spôsobom potvrdiť (rozpoznanie tváre, odtlačok prsta, bezpečnostný kód atď.). Pri strate, krádeži, poškodení alebo použití karty v mobilnom zariadení neoprávnenými osobami volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme.

Musí byť mobilné zariadenie pri platbe na bezkontaktnom platobnom termináli pripojené k internetu?

Nie, nie je to potrebné. Z dôvodu bezpečnosti a správneho fungovania služby však odporúčame vaše mobilné zariadenie pripojiť k internetu aspoň raz za týždeň, prípadne sa uistiť, že je verzia aplikácie Peňaženka Google vo vašom zariadení aktuálna.

Čo robiť v prípade, že sa mi nedarí vykonať transakciu?

Skontrolujte, že máte správne zaregistrovanú kartu v aplikácii Peňaženka Google, vaša karta je stále aktívna a platná a máte na nej dosť peňazí. Uistite sa, že sa pokúšate platiť na bezkontaktnom platobnom termináli. V prípade, že sa vám s kartou v mobilnom zariadení aj tak nedarí zaplatiť, kontaktujte našu klientsku linku.

Kde môžem vidieť históriu transakcií uskutočnených prostredníctvom mobilného zariadenia?

Transakcie uskutočnené mobilným zariadením nájdete v aplikácii Peňaženka Google v detaile karty (zobrazíte si len transakcie daným zariadením). Kompletnú históriu transakcií kreditných kariet, ktoré máte od nás, nájdete v aplikácii Home Credit, v mesačnom výpise alebo v Správcovi financií.

Do kedy platí karta registrovaná v mobilnom zariadení?

Karta registrovaná v mobilnom zariadení (tzv. token) platí maximálne 36 mesiacov od registrácie do aplikácie Peňaženka Google. Ovplyvňuje ju ale aj platnosť fyzickej alebo virtuálnej platobnej karty. V prípade, že vám vyprší platnosť tokenu (karty v mobilnom zariadení), je nutné kartu z aplikácie Peňaženka Google odstrániť a registrovať znova. Pokiaľ skôr prestane platiť fyzická/virtuálna platobná karta, stačí si aktivovať novo zaslanú platobnú kartu. Aktiváciou sa automaticky spáruje s tokenom karty v mobilnom zariadení. Pokiaľ vám karta nepríde, kontaktujte našu klientsku linku 0850 850 445.

Ako postupovať, keď stratím mobilné zariadenie?

Pri strate, krádeži, poškodení karty alebo jej neoprávnenom použití v mobilnom zariadení volajte našu klientsku linku 0850 850 445, kde vám kartu zablokujeme. Zariadenie so systémom Android môžete vzdialene uzamknúť prihlásením sa k vášmu Google účtu po kliknutí na odkaz www.google.com/android/devicemanager.

Čo ak si zaobstarám nové mobilné zariadenie?

Pri obstaraní nového mobilného zariadenia je znovu potrebné zaregistrovať kartu do aplikácie Peňaženka Google. Ak už staré mobilné zariadenie nebudete používať alebo ho prípadne budete dávať k dispozícii inej osobe, nezabudnite odstrániť kartu z aplikácie Peňaženka Google. Nebojte sa, odobratie z aplikácie Peňaženka Google nemá žiadny vplyv na vašu fyzickú alebo virtuálnu platobnú kartu. Tú môžete používať ďalej.