Úvodná stránka Klientská zóna
Potrebujete poradiť v určitej životnej situácii, nerozumiete niektorému z odborných termínov alebo si chcete prečítať úverové podmienky? Potom si vyberte svoju sekciu v poradni, kde nájdete veľa užitočných informácií, odpovede na najčastejšie otázky, dokumenty a formuláre na stiahnutie a dôležité rady a návody.
Ak už ste našim klientom a potrebujete konkrétne informácie k svojmu úveru, prihláste sa, prosím, do aplikácie Správca financií alebo Mobilné aplikácie.
Konkrétne informácie k svojmu úveru nájdete v aplikácii Správca financií.
Prihlásiť saInformácie o smernici Payment Service Directive 2 nájdete na stiahnutie tu.
V sporoch vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv vrátene sporov súvisiacich s poskytovaním platobných služieb máte možnosť alternatívneho riešenia sporov u Inštitútu alternatívneho riešenia sporov Slovenskej bankovej asociácie, so sídlom Mýtna 48, 811 07 Bratislava - Staré mesto a to v prípade ak sme neuskutočnili nápravu na základe vašej sťažnosti/reklamácie, viac informácií na https://www.institutars.sk. Subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je oprávnený riešiť spory súvisiace s poskytovaním platobných služieb, si podľa Vašej voľby môžete takisto vybrať.
Užitočné rady a odpovede na otázky, ktoré môžu vzniknúť pred tým, než si zaobstaráte spotrebiteľský úver.
Zistiť všetky informácieV Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame: