Poradňa

Najčastejšie otázky klientov.

hlavní fotka baneru

Stručné návody a odpovede na vaše otázky:

Registrácia do mobilnej aplikácie Home Credit

Všetko zvládnete do 5 minút. Stačí vám na to občiansky preukaz a inteligentný telefón. Pustite si video s registráciou krok za krokom.

Ako zistím, či mám zaplatenú splátku?

Informáciu nájdete na prvej stránke po prihlásení do mobilnej aplikácie. Pozrite sa na podrobnejší návod.

Kde nájdem mesačný výpis?

V mobilnej aplikácii prejdete do detailu karty, kliknete v menu na 3 bodky a vyberiete výpisy. Pozrite sa na návod.

Kedy a kam mám poslať splátku?

Potrebné údaje i termín nájdete v mobilnej aplikácii na stránke produktu. Neviete si rady? Pozrite sa na podrobný návod.

Ako využiť bezúročné obdobie?

V mobilnej aplikácii prejdite na detail karty, stlačte „AKO NA TO“ a zaplaťte splátku podľa zobrazených údajov. Zistite viac.

Kde nájdem splátkový kalendár?

V mobilnej aplikácii prejdite na detail nákupu na splátky a stlačte „STIAHNUŤ“. Pozrite sa na podrobný návod.

Ako si aktivujem novú kartu?

Kartu si aktivujete v našej mobilnej aplikácii v detaile zmluvy. Stačí kliknúť na kartu. Prezrite si podrobný návod.

Ako môžem zablokovať kartu?

Kartu si zablokujete v našej mobilnej aplikácii. V detaile karty prepnite vypínač na riadku Blokácia karty a je to. Pozrite sa na návod.

Ako potvrdím platbu kartou na internete?

Najjednoduchšie a najbezpečnejšie je potvrdzovanie platieb v našej mobilnej aplikácii. Pozrite sa na podrobnejší návod.