Klientská zóna - pôžička

Najčastejšie otázky

Aké sú podmienky pre získanie pôžičky?

Pre získanie pôžičky musíte byť plnoletá fyzická osoba a musíte mať stály príjem. Naša pôžička je určená osobám so stálym zdrojom príjmu, pre zamestnancov, dôchodcov aj samostatne zárobkovo činné osoby.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie pôžičky ručiteľa nevyžadujeme.

Musím pri žiadosti o úver dokladať potvrdenie o príjme?

Áno, potvrdenie o príjme je nutné doložiť. Ako doklad o potvrdenie vašich príjmov akceptujeme (potvrdenie o výške príjmu od zamestnávateľa alebo originál daňového priznania, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Za vybavenie pôžičky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie pôžičky je zadarmo.

Koľko si môžem požičať?

Výška pôžičky je v rozmedzí od 400 do 6 000 €.

Na aký účel môžem pôžičku využiť?

Čerpanie úveru nie je viazané na žiadny účel, peniaze môžete použiť na čokoľvek.

Má zmysel žiadať o pôžičku, ak som na dôchodku?

Kritériom pre poskytnutie úveru nie je vek žiadateľa. Vyšší vek teda neznamená, že by ste automaticky úver nedostali. Dôležité je mať stály príjem/dôchodok, z ktorého budete schopný/ná pravidelne splácať, a splnenie ďalších podmienok pri preverovaní vašej schopnosti splácať.

Ako vyzerá proces podpisu zmluvy? Zašlete mi ju domov?

Po tom ako vám bude pôžička schválená, vám zašleme dve vyhotovenia zmluvy poštou. Zmluvy podpíšte a jedno vyhotovenie zmluvy spolu s požadovanými dokumentami nám zašlite späť. Zmluvu môžete podpísať takisto elektronicky pomocou SMS podpisu v Správcovi financií. Tento spôsob je ďaleko rýchlejší a pohodlnejší.

Akým spôsobom mi budú peniaze vyplatené?

Peňažné prostriedky vám zašleme na bankový účet vedený na vaše meno.

Ak podpíšem úverovú zmluvu a dostanem peniaze, môžem zmluvu zrušiť? V akej lehote?

Ak vám podmienky zmluvy z nejakého dôvodu nebudú vyhovovať, môžete pôžičku do jedného mesiaca od podpisu zmluvy vrátiť bez toho, aby ste za to zaplatili akékoľvek sankcie alebo úroky. Pre zrušenie prosím zašlite písomnú výpoveď.

Kedy začína splácanie pôžičky?

Dátum prvej splátky je k 20. dni nasledujúceho mesiaca po vyplatení peňazí na váš BU. Každý mesiac vám pošleme výpis z účtu, kde budú uvedené údaje pre platbu.

Akým spôsobom možno splátku uhradiť?

Splátky môžete hradiť buď bankovým prevodom alebo prostredníctvom poštovej poukážky, ktorú vám každý mesiac pošleme v mesačnom výpise ku karte.

Je možné zmeniť spôsob úhrady splátok v priebehu splácania úveru?

Splácať pôžičku môžete dvoma spôsobmi - bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou. Spôsob je možné zmeniť kedykoľvek, vždy je len nutné zaslať splátku na správny bankový účet a so správnym variabilným symbolom (bankový účet aj variabilný symbol nájdete vo Vašej úverovej zmluve).

Je dátum splatnosti zhodný s dátumom, kedy odošlem peniaze zo svojho účtu alebo zaplatím poštovú poukážku?

Splátky je potrebné hradiť tak, aby platba bola na našom účte vždy k dátumu splatnosti. Pri úhrade bankovým prevodom preto odporúčame platbu vykonať aspoň 3 pracovné dni pred dátumom splatnosti, u poštovej poukážky potom aspoň 5 pracovných dní pred dátumom splatnosti).

Ak mi nevyhovuje termín splátky, môžem si ho zmeniť?

Nie, termín splátok je vždy k 20. dni v mesiaci a tento termín nie je možné meniť.

Je možné pôžičku predčasne splatiť? Ak áno, za akých podmienok?

Áno, pôžičku je možné kedykoľvek predčasne splatiť. Neplatíte za to žiadne poplatky, predčasné splatenie pôžičky je úplne zadarmo. Úroky platíte iba do doby predčasného splatenia. Ak si želáte úver doplatiť je nutné sa obrátiť a nechať si dopočítať čiastku na doplatenie zmluvy.

Čo robiť pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, adresa)?

Ak došlo k zmene vašich údajov, je potrebné nám zmenu oznámiť písomne, telefonicky či emailom. Ak využívate Správcu financií, je možné zmenu urobiť aj v tejto aplikácii.

Môžem zmeniť výšku mesačnej splátky?

Nie, minimálna splátka je pevne daná. V prípade, že chcete poslať vyššiu splátku, môžete si rýchlejšie znížiť dlh na karte.

Čo mám robiť, ak mi prišla upomienka, že som nezaplatil / a splátku?

Ak ste platbu doteraz neuhradili, zaplaťte prosím obratom celkovú sumu uvedenú na upomienke. Ak ste už mesačnú splátku uhradili a bol Vám vyčíslený poplatok za upomienku, je nutné ho do troch dní uhradiť.

Môžem opätovne čerpať peniaze z karty?

Áno, peniaze je možné čerpať opakovane a to prevodom na bankový účet v aplikácií Správca financií, čerpaním z bankomatu, platbou u obchodníka alebo platbou na internete.

Položenie novej otázky

Úverové podmienky priamo pre Vás

Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy
Kde nájdem kód zmluvy?Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy

Slovník pojmov

V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame:

Prejsť na slovník pojmov

Kontakty

  • Klientska linka
    0850|11|11|18
  • Klientska linka auto
    033|776|74|04
Zobrazit všetky kontakty