Klientská zóna - pôžička na kartu

Najčastejšie otázky

Aké sú podmienky pre získanie revolvingového úveru?

Pre získanie revolvingového úveru musíte byť plnoletá osoba so stálym zdrojom príjmu.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie pôžičky ručiteľa nevyžadujeme.

Musím pri žiadosti o úver dokladať potvrdenie o príjme?

Príjem doložíte výpisom z vášho účtu, prípadne ak dostávate mzdu na účet manžela/ky, tak výpisom z účtu vedeného na manžela/ku alebo potvrdením o príjme od Vášho zamestnávateľa.

Koľko zaplatím za vybavenie úveru?

Za vybavenie nášho revolvingového úveru neplatíte žiadny poplatok, vybavenie úveru je zadarmo.

Koľko si môžem požičať?

Minimálna čiastka, ktorú vám môžeme požičať je 400 €. Najvyššia je 7 000 €.

Na aký účel môžem úver využiť?

Čerpanie úveru nie je viazané na žiadny účel, peniaze môžete použiť na čokoľvek.

Má zmysel žiadať o váš úver, ak som na dôchodku?

Kritériom pre poskytnutie úveru nie je vek žiadateľa. Vyšší vek teda neznamená, že by ste automaticky úver nedostali. Dôležité je mať stály príjem/dôchodok, z ktorého budete schopný/ná pravidelne splácať, a splnenie ďalších podmienok pri preverovaní Vašej schopnosti splácať.

Ako vyzerá proces podpisu zmluvy? Zašlete mi ju domov?

Po tom ako vám bude pôžička schválená, vám zašleme dve vyhotovenia zmluvy poštou. Zmluvy podpíšte a jedno vyhotovenie zmluvy spolu s požadovanými dokumentami nám zašlite späť. Zmluvu môžete podpísať takisto elektronicky pomocou SMS podpisu v Správcovi financií. Tento spôsob je ďaleko rýchlejší a pohodlnejší.

Akým spôsobom mi budú peniaze poskytnuté?

Peniaze vám pošleme na bankový účet vedený na vaše meno. Splatené peniaze môžete opäť využiť platbou kartou v obchodoch a na internete, vyberať ich z bankomatu alebo si ich znovu poslať na účet.

Ak podpíšem úverovú zmluvu a dostanem peniaze, môžem zmluvu zrušiť? V akej lehote?

Ak vám podmienky zmluvy z nejakého dôvodu nebudú vyhovovať, môžete úver do jedného mesiaca od podpisu zmluvy vrátiť bez toho, aby ste za to zaplatili akékoľvek sankcie alebo úroky. Stačí iba požiadať o ukončení  zmluvy. O ukončenie zmluvy môžete požiadať aj kedykoľvek za trvania zmluvy, výpovedná lehota je 1 mesiac.

Kedy začína splácanie pôžičky?

Dátum prvej splátky je k 20. dni nasledujúceho mesiaca po vyplatení peňazí na váš BU. Každý mesiac vám pošleme výpis z účtu, kde budú uvedené údaje pre platbu.

Akým spôsobom možno splátku uhradiť?

Splátky môžete hradiť buď bankovým prevodom alebo prostredníctvom poštovej poukážky, ktorú vám každý mesiac pošleme v mesačnom výpise ku karte.

Je možné zmeniť spôsob úhrady splátok v priebehu splácania úveru?

Splácať pôžičku môžete dvoma spôsobmi - bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou. Spôsob je možné zmeniť kedykoľvek, vždy je len nutné zaslať splátku na správny bankový účet a so správnym variabilným symbolom (bankový účet aj variabilný symbol nájdete vo Vašej úverovej zmluve).

Je dátum splatnosti zhodný s dátumom, kedy odošlem peniaze zo svojho účtu alebo zaplatím poštovú poukážku?

Splátky je potrebné hradiť tak, aby platba bola na našom účte vždy k dátumu splatnosti. Pri úhrade bankovým prevodom preto odporúčame platbu vykonať aspoň 3 pracovné dni pred dátumom splatnosti, u poštovej poukážky potom aspoň 5 pracovných dní pred dátumom splatnosti).

Ak mi nevyhovuje termín splátky, môžem si ho zmeniť?

Nie, termín splátok je vždy k 20. dni v mesiaci a tento termín nie je možné meniť.

Je možné pôžičku predčasne splatiť? Ak áno, za akých podmienok?

Áno, pôžičku je možné kedykoľvek predčasne splatiť. Neplatíte za to žiadne poplatky, predčasné splatenie pôžičky je úplne zadarmo. Úroky platíte iba do doby predčasného splatenia. Ak si želáte úver doplatiť je nutné sa obrátiť na naše klientské centrum a nechať si dopočítať čiastku na doplatenie zmluvy.

Čo robiť pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, adresa)?

Ak došlo k zmene vašich údajov, je potrebné nám zmenu oznámiť písomne, telefonicky či emailom. Ak využívate Správcu financií, je možné zmenu urobiť aj v tejto aplikácii.

Môžem zmeniť výšku mesačnej splátky?

Nie, minimálna splátka je pevne daná. V prípade, že chcete poslať vyššiu splátku, môžete si rýchlejšie znížiť dlh na karte.

Čo mám robiť, ak mi prišla upomienka, že som nezaplatil / a splátku?

Ak ste platbu doteraz neuhradili, zaplaťte prosím obratom celkovú sumu uvedenú na upomienke. Ak ste už mesačnú splátku uhradili a bol Vám vyčíslený poplatok za upomienku, je nutné ho do troch dní uhradiť.

Môžem opätovne čerpať peniaze z karty?

Áno, peniaze je možné čerpať opakovane a to prevodom na bankový účet v aplikácií Správca financií, alebo na klientskej linke, čerpaním z bankomatu, platbou u obchodníka alebo platbou na internete.

Aké sú podmienky splácania? Môžem úver predčasne splatiť?

Áno, úver môžete kedykoľvek predčasne doplatiť a to zaslaním celej vyčerpanej čiastky. Neplatíte za to žiadne poplatky ani sankcie.

Ako sa s vami môžem spojiť? Kde nájdem vaše kontaktné informácie?

Zaujímajú vás informácie o úveru? Zavolajte nám na telefónne číslo na tejto stránke. V prípade, že ste naším klientom, môžete zavolať na klientsku linku 0850 111 118. Spojiť sa s nami môžete tiež e-mailom na info@homecredit.sk. Vzhľadom k tomu, že používame viacero bankových účtov, nemôžeme vám tu napísať konkrétne číslo. Zavolajte nám, prosím, na klientsku linku 0850 111 118 a my vám dáme číslo účtu, na ktorý môžete splátky posielať. Adresa, kam nám môžete posielať podpísané úverové zmluvy, je: Home Credit Slovakia, a.s. Teplická 7434/147  921 22 Piešťany

Môžem si požičať, ak som cudzinec?

Áno, ale záleží na tom, kde máte trvalé bydlisko. Ak máte trvalé bydlisko v SR, naša ponuka revolvingového úveru platí. Máte trvalé bydlisko v Českej republike? Požiadajte o úver český Home Credit.

Môžem si u vás požičať, aj keď mám zápis v registri?

Bohužiaľ, na túto otázku vám nedokážeme všeobecne odpovedať. Zavolajte nám alebo si nechajte zavolať. Vašu situáciu preberieme a pokúsime sa nájsť najlepšie riešenie.

Môžem si k úveru dohodnúť poistenie pre prípad, že nebudem môcť splácať?

Áno, ak spĺňate podmienky pre vstup do poistenia, môžete si pri uzatváraní úverovej zmluvy zvoliť Poistenie výdavkov. Poistné plnenie z daného poistenia sa vypláca priamo klientovi, ktorý sa podľa svojho uváženia rozhodne, ako ich použije. Bližšie informácie k poisteniu nájdete na www.homecredit.sk/pozicky/poistenie-vydavkov-huru

Položenie novej otázky

Úverové podmienky priamo pre Vás

Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy
Kde nájdem kód zmluvy?Kód nájdete nad logom v ľavom hornom rohu vašej zmluvy

Slovník pojmov

V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame:

Prejsť na slovník pojmov

Kontakty

  • Klientska linka
    0850|11|11|18
  • Klientska linka auto
    033|776|74|04
Zobrazit všetky kontakty