Karta Desatina

Táto karta je zatiaľ určená len pre našich existujúcich zákazníkov, ktorí často využívajú nákup na splátky. Prostredníctvom tejto karty môžu využívať splátkový produkt 1/10. Všetky informácie o karte sa dozviete v elektronickej verzii Príručky pre držiteľa karty, ktorú nájdete nižšie v sekcii Dokumenty na stiahnutie.

  • Poskytuje až 51 denné bezúročné obdobie na bezhotovostné platby
  • Môžete si kedykoľvek z hlavy spočítať, koľko budete mesačne platiť, ak sa rozhodnete kúpiť si niečo na splátky
  • Pri aktívnom používaní máte vedenie karty zadarmo
  • Elektronické aj papierové mesačné výpisy zadarmo
Karta Desatina

Podrobnosti o sadzbách, limitoch a termínoch

Typ karty MasterCard Unembossed
Vydanie a vedenie karty, ročný poplatok za kartu 0 €
Úroková sadzba pre transakcie zaradené do splátkového programu Desatina od 17,66% do 20,89% p. a.
Správa kartového účtu mesačne 1,49 €
Maximálny počet dní bezúročného obdobia 51
Poplatok za mesačný výpis zaslaný poštou 0 €
Úverový rámec 350 - 1 000 €
Mesačná splátka 4 % z dlhu, min. 12 EUR (navýšená o prípadné splátky z jednotlivých splátkových programov Desatina)
Úroková sadzba pre bezhotovostné platby a na výbery hotovosti 26,28% p. a.
Vernostný program spojený s kartou nie
Okamžitá zľava u vybraných obchodníkov nie
Možnosť prevodu peňazí na lubovolný účet a rozpadu uskutočnenej transakcie do splátkového predaja s výhodnejšou sadzbou nie
Možnosť prevodu peňazí na bankový účet klienta nie

Kde môžete kartu použiť

Vo všetkých obchodoch v SR
i v zahraničí označených logom MasterCard

Pri platbách na internete

Ako peniaze na kartu vraciate

Cena každého Vášho nákupu nad 66 € bude automaticky vydelená desiatimi, čím sa určí výška Vašej mesačnej splátky, ktorých bude celkom 11

Peniaze na kartu môžete vrátiť prevodom zo svojho bežného účtu v ktorejkoľvek banke alebo poštovým poukazom, ktorý nájdete v každom výpise

Podrobný prehľad o výške splátky, Vašich výberoch a platbách získavate z mesačného výpisu

Bezpečnosť a ochrana karty

PIN kód

PIN kód je potrebný pri každom nákupe u obchodníka, preto ho uchovávajte v tajnosti a nikdy ho neprikladajte ku karte

Podpisový prúžok

Váš podpis chráni kartu pred prípadným zneužitím



3D Secure

Služba zabezpečí vašu kartu
proti zneužitiu na internete.

Máte otázky ku karte?

Poradňa a dokumenty na stiahnutie

Celá poradňa

Často kladené otázky

Aké sú podmienky získania karty?

Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony.Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Pre vybavenie pôžičky budete potrebovať tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Na aký účel môžem kartu využiť?

Kartu môžete využiť pre platby u obchodníkov v Českej republike i v zahraničí, pre výbery z bankomatu v Českej republike i zahraničí alebo pre platby na internete.

Koľko zaplatím za schválenie a vydanie karty?

Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok, je úplne zadarmo.

Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?

Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj ​​elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.

Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?

Emailový výpis nenahrádza papierový, ktorý vám budeme aj naďalej zasielať. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.
Všetky najčastejšie otázky

Často kladené otázky

Aké sú podmienky získania karty?

Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony.Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.

Potrebujem ručiteľa?

Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.

Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Pre vybavenie pôžičky budete potrebovať tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Na aký účel môžem kartu využiť?

Kartu môžete využiť pre platby u obchodníkov v Českej republike i v zahraničí, pre výbery z bankomatu v Českej republike i zahraničí alebo pre platby na internete.

Koľko zaplatím za schválenie a vydanie karty?

Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok, je úplne zadarmo.

Ako si mám kartu aktivovať?

Po schválení žiadosti Vám karta bude zaslaná spolu s inštrukciami k aktivácii. Kartu aktivujete telefonicky prostredníctvom hlasového automatu alebo s pomocou operátora. Sami si potom zvolíte PIN, ktorý budete k svojej karte používať.

Ako mám svoju kartu chrániť?

  • Vaša karta je chránená PIN kódom, ktorý je známy len vám. Vo vlastnom záujme uchovajte PIN v tajnosti av žiadnom prípade ho nenoste spolu s kartou. Ak vám ju niekto ukradne, dávate mu tak možnosť vybrať Vaše peniaze z bankomatu alebo platiť za tovar ešte pred tým, než vôbec stratu zaregistrujete.
  • Pri výbere z bankomatu sa presvedčte, že nikto nemôže odpozorovať PIN, ktorý zadávate.
  • Kartu ihneď po obdržaní podpíšte popisovačom na zadnom prúžku.
  • Kartu nikomu nepožičiavajte, ani nemajte na papieriku v peňaženke napísané údaje ako je jej číslo, platnosť alebo CVV / CVC kód (posledné trojčíslie na podpisovom prúžku karty).
  • Kartu tiež nedávajte ako zástavu napríklad na recepciách hotelov, auto požičovní a pod
  • Nenoste kartu priamo v peňaženke spolu s hotovosťou a dokladmi. V prípade krádeže tak totiž prídete o všetko - peniaze, doklady, karty, ďalšie preukazy a pod Kúpte si radšej puzdro na doklady, kde budete mať karty oddelene od peňazí.
  • Nezabúdajte si starostlivo uzatvárať svoju kabelku, nenoste doklady a karty voľne po vreckách.
  • Pri nakupovaní neukladajte puzdro s kartou voľne do nákupného košíka, nie je väčšieho lákadlá pre zlodejov.
  • Pri platbe majte kartu neustále na očiach. Nedopustite, aby napríklad v reštaurácii odišiel čašník sám s vašou kartou od vášho stola.
  • Ak sa rozhodnete platiť kartou na internete, vyberte si osvedčené servery a zabehnuté internetové obchody najlepšie obchodníkov označené ako 3D Secure.
  • Ak nepoužívate kartu pre platby online, nechajte si možnosť platenia na internete zablokovať.
  • Ak od nás dostanete informáciu o neserióznosť obchodníka a kvôli bezpečnosti Vám vystavíme kartu novú, vyvarujte sa jej ďalšieho použitia u tohto obchodníka.
  • Ak zistíte, že ste kartu stratili, urýchlene ju zablokujte na telefónnom čísle 840 155 155. Táto služba je zo zákona zadarmo.
  • Chráňte kartu pred mechanickým poškodením, nadmernou teplotou a iným škodlivým vplyvom.

Mám si ku karte vybaviť poistenie?

Poistenie Vás chráni pre prípad, že Vaše pravidelné príjmy a teda aj schopnosť splácať záväzky ohrozí choroba či iná nepriaznivá životné situácie.

Čo mám robiť, ak som kartu stratil alebo mi bola ukradnutá?

Stratu alebo krádež karty ohláste okamžite telefonicky klientskemu centru Home Credit na číslo 0850 11 11 18, alebo 033 776 72 46, pre volanie zo zahraničia zvoľte +421 337 767 246. Kartu Vám bezplatne zablokujeme. Zároveň môžete požiadať o vydanie novej karty.

Je možné získať Kreditnú kartu aj bez poistenia?

Áno, zmluvu ku Kreditnej karte možno uzavrieť aj bez poistenia. Poistenie Vám ale doporučujeme.

Podporujú službu 3D Secure všetci obchodníci na internete?

V Slovenskej republike a v Európe podporuje službu väčšina internetových predajcov a aj vo svete ich počet prudko rastie.

Môžem zaplatiť kartou v e-shope, ktorý nepoužíva 3D Secure?

Áno, svojou kartou môžete platiť bez ohľadu na to, či obchodník podporuje službu 3D secure, alebo nie.

Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?

Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj ​​elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.

Koľko služba 3D Secure stojí?

Zabezpečenie 3D Secure je pre držiteľov kariet úplne ZDARMA, vrátane zasielania SMS či e-mailu s overovacími kódmi.

Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?

Emailový výpis nenahrádza papierový, ktorý vám budeme aj naďalej zasielať. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.

Vzťahuje sa 3D Secure aj na výbery z bankomatu a transakcie v kamenných obchodoch?

Nie. Služba 3D Secure zabezpečuje iba platby na internete.

Pre výšku pôžičky 2 400 eur, výške splátky 49 €, počtu splátok 84 a lehote splatnosti 15. 6. 2021 je úroková sadzba 16,62 % p.a., RPMN 18,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 4116 €. Splátka nezahŕňa poplatky za voliteľné doplnkové služby. Pri splnení podmienok pre vrátenie 1/2 zaplatených úrokov je úrok 9,59 % p.a., RPMN 10,1 %, celková čiastka splatná spotrebiteľom 3 258,01 €.

Uvedené hodnoty sú počítané pri dátume poskytnutia úveru 1. 6. 2014, prvej splátke k 1. 7. 2014 a so splatnosťou ďalších splátok k 15. dňu v mesiaci počínajúc 15. 8. 2014. Každá žiadosť o úver je posudzovaná individuálne a môže sa od prezentovanej líšiť. Pri schvaľovaní úveru môžu byť získané informácie z úverových registrov SOLUS a Nebankového registra klientskych informácií. Viac informácií vrátane informácií o úverových registroch nájdete na www.solus.sk, www.nbcb.skwww.HomeCredit.sk.

Ponuka nie je verejný prísľub a platí do 7. 7. 2014 pri splnení podmienok Home Credit Slovakia, a.s., Teplická 7434/147, Piešťany 921 22, IČO: 36234176., ktorý je poskytovateľ finančných služieb a prevádzkovateľ osobných údajov.

Sprostredkovateľom je Crystal Call, a.s., Hálkova 1/A, Bratislava 831 03, IČO: 35880805.

x