Úvodná stránka Klientská zóna Kreditná karta
Áno, ak spĺňate podmienky pre vstup do poistenia, môžete si pri uzatváraní úverovej zmluvy zvoliť Poistenie výdavkov. Bližšie informácie k poisteniu nájdete TU .
Vyčerpané peniaze vraciate v mesačných splátkach dvoma spôsobmi:
Ak sa rozhodnete poistenie ukončiť, stačí zavolať na telefónne číslo 0850 003 010. Poistenie bude ukončené vždy k aktuálnemu dňu, ku ktorému ste o zrušenie požiadali.
Poistnú sumu Vám vždy spočítame a zahrnieme do výšky mesačnej splátky. Aktuálnu splátku k úhrade nájdete vo svojom výpise.
Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony. Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.
Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.
Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).
Kartu môžete využiť na platby u obchodníkov v Slovenskej republike i v zahraničí, na výbery z bankomatu v Slovenskej republike i v zahraničí alebo na platby na internete.
Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok, je úplne zadarmo.
Po schválení žiadosti Vám karta bude zaslaná spolu s inštrukciami k aktivácii. Kartu aktivujete telefonicky prostredníctvom hlasového automatu alebo s pomocou operátora. Sami si potom zvolíte PIN, ktorý budete k svojej karte používať.
Poistenie Vás chráni pre prípad, že Vaše pravidelné príjmy, a teda aj schopnosť splácať záväzky, ohrozí choroba či iná nepriaznivá životná situácia.
O zmenu výšky úverového rámca môžete požiadať vyplnením tlačiva Žiadosť o zmenu výšky kreditného rámca, ktoré je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti.
V Slovenskej republike a v Európe podporuje službu väčšina internetových predajcov a aj vo svete ich počet prudko rastie.
Stratu alebo krádež karty ohláste okamžite telefonicky klientskemu centru Home Credit na číslo 0850 11 11 18, alebo 033 776 72 46, pre volanie zo zahraničia zvoľte +421 337 767 246. Kartu Vám bezplatne zablokujeme. Zároveň môžete požiadať o vydanie novej karty.
Áno, svojou kartou môžete platiť bez ohľadu na to, či obchodník podporuje službu 3D secure, alebo nie.
Áno, zmluvu ku karte možno uzavrieť aj bez poistenia. Poistenie Vám ale doporučujeme.
Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.
Zabezpečenie 3D Secure je pre držiteľov kariet úplne ZDARMA, vrátane zasielania SMS či e-mailu s overovacími kódmi.
Emailový výpis nahrádza papierový. Môžete si však nechať zasielať papierový aj elektronický výpis. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.
Nie. Služba 3D Secure zabezpečuje iba platby na internete.
Pozrite sa na najčastejšie otázky a odpovede.
V Slovníku pojmov nájdete výrazy týkajúce sa všetkých produktov, ktoré vám ponúkame: