Karty
Na aký účel môžem kartu využiť?
Kartu môžete využiť na platby u obchodníkov v Slovenskej republike i v zahraničí, na výbery z bankomatu v Slovenskej republike i v zahraničí alebo na platby na internete.
Aké sú podmienky získania karty?
Pre získanie karty musíte byť starší ako 18 rokov a musíte byť spôsobilý/á na právne úkony. Karta je určená osobám so stálym zdrojom príjmu.
Potrebujem ručiteľa?
Nie, pre získanie karty ručiteľa nevyžadujeme.
Aké budem potrebovať doklady?
Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz a jeden ďalší doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list, zbrojný preukaz). Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Po schválení pôžičky od vás budeme potrebovať kópie vyššie uvedených dokladov a tiež Potvrdenie o príjme (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).
Koľko zaplatím za schválenie a vydanie karty?
Za vydanie karty neplatíte žiadny poplatok.
Ako si mám kartu aktivovať?
Po schválení žiadosti Vám karta bude zaslaná spolu s inštrukciami k aktivácii. Kartu aktivujete telefonicky prostredníctvom hlasového automatu alebo s pomocou operátora. Sami si potom zvolíte PIN, ktorý budete k svojej karte používať.
Akým spôsobom môžem peniaze vyčerpané z karty splatiť?
Vyčerpané peniaze vraciate v mesačných splátkach dvoma spôsobmi:
Ako si môžem navýšiť úverový rámec na karte?
O zmenu výšky úverového rámca môžete požiadať vyplnením tlačiva Žiadosť o zmenu výšky kreditného rámca, ktoré je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti.
Ako mám svoju kartu chrániť?
Podporujú službu 3D Secure všetci obchodníci na internete?
V Slovenskej republike a v Európe podporuje službu väčšina internetových predajcov a aj vo svete ich počet prudko rastie.
Čo mám robiť, ak som kartu stratil alebo mi bola ukradnutá?
Stratu alebo krádež karty ohláste okamžite telefonicky klientskemu centru Home Credit na číslo 0850 11 11 18, alebo 033 776 72 46, pre volanie zo zahraničia zvoľte +421 337 767 246. Kartu Vám bezplatne zablokujeme. Zároveň môžete požiadať o vydanie novej karty.
Môžem zaplatiť kartou v e-shope, ktorý nepoužíva 3D Secure?
Áno, svojou kartou môžete platiť bez ohľadu na to, či obchodník podporuje službu 3D secure, alebo nie.
Vzťahuje sa 3D Secure aj na výbery z bankomatu a transakcie v kamenných obchodoch?
Nie. Služba 3D Secure zabezpečuje iba platby na internete.
Koľko služba 3D Secure stojí?
Zabezpečenie 3D Secure je pre držiteľov kariet úplne ZDARMA, vrátane zasielania SMS či e-mailu s overovacími kódmi.
Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?
Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na posta@homecredit.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 111 118 a službu si aktivovať u operátora.
Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?
Emailový výpis nahrádza papierový. Môžete si však nechať zasielať papierový aj elektronický výpis. Avšak emailový výpis chodí skôr ako papierový.
Kde zistím informácie k plateniu kartou v mobilnom zariadení?
Pozrite sa na najčastejšie otázky a odpovede.
Mám si ku karte vybaviť poistenie?
Poistenie Vás chráni pre prípad, že Vaše pravidelné príjmy, a teda aj schopnosť splácať záväzky, ohrozí choroba či iná nepriaznivá životná situácia.
Akým spôsobom sa poistenie hradí?
Poistnú sumu Vám vždy spočítame a zahrnieme do výšky mesačnej splátky. Aktuálnu splátku k úhrade nájdete vo svojom výpise.
Môžem si k pôžičke dohodnúť poistenie pre prípad, že nebudem môcť splácať?
Áno, ak spĺňate podmienky pre vstup do poistenia, môžete si pri uzatváraní úverovej zmluvy zvoliť Poistenie výdavkov. Bližšie informácie k poisteniu nájdete TU .
Môžem v priebehu splácania poistenie zrušiť a ako?
Ak sa rozhodnete poistenie ukončiť, stačí zavolať na telefónne číslo 0850 003 010. Poistenie bude ukončené vždy k aktuálnemu dňu, ku ktorému ste o zrušenie požiadali.
Je možné získať kartu aj bez poistenia?
Áno, zmluvu ku karte možno uzavrieť aj bez poistenia. Poistenie Vám ale odporúčame.