Najčastejšie otázky k nákupom na splátky • Home Credit Slovakia, a.s.

Nákup na splátky

Nákup na splátky
Ako prebieha dohodnutie?
Potom čo si vyberiete tovar, pracovník obchodu s Vami spíše žiadosť o nákup na splátky (v e-shop spíšete žiadosť sám) a Home Credit žiadosť posúdi. Ak bude schválená, podpíšete úverovú zmluvu a tovar si ihneď môžete odviezť domov (e-shop vám tovar posiela domov).
Koľko zaplatím za vybavenie?
Za vybavenie nákupu na splátky neplatíte žiadny poplatok, vybavenie je zadarmo.
Aké budem potrebovať doklady?

Pripravte si, prosím, platný občiansky preukaz. Ak nakupujete v e-shop, môžete potrebovať aj druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz, cestovný pas, rodný list) a výpis z vášho bankového účtu. Ak ste zamestnaný alebo SZČO, pripravte si údaje o firme - presný názov, adresu, telefón a IČO. Pre vybavenie pôžičky budete potrebovať tiež doloženie výšky príjmu (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou, rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).

Akým spôsobom možno splátku uhradiť?

Splátky môžete hradiť buď bankovým prevodom alebo prostredníctvom poštových poukážok.

Čo robiť pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, adresa)?
V tomto prípade kontaktujte naše Klientske centrum na linke 0850 111 118.
Môžem si dohodnúť nákup na splátky, aj keď som tesne pred dôchodkom?
Kritériom pre poskytnutie úveru nie je iba vek žiadateľa. Vyšší produktívny vek neznamená, že by ste automaticky úver nedostali. Dôležité je mať stály príjem, z ktorého budete schopný/-ná pravidelne splácať a splnenie ďalšej podmienky pri preverovaní Vašej schopnosti splácať.
Potrebujem ručiteľa?
Nie, pre získanie úveru na nákup na splátky ručiteľa nevyžadujeme.